פגע בהולך רגל, נמלט ונדון למאסר על תנאי

0
94
עו
מייצג. עו"ד מירון רוזנטל. תמונת ארכיון

תושב נתניה, בשנות ה-40 לחייו, נדון לשלושה חודשי מאסר על תנאי בגין מעורבות בתאונת פגע וברח. התאונה אירעה בכפר סבא. הנאשם התקרב עם רכבו לצומת והחל לחצותו, תוך פניה ימינה. בסמוך לצומת ממוקם מעבר חציה מרומזר.באותה עת חצה, באור ירוק, גבר את הכביש. הנאשם לא שם לב לדרך שלפניו ולא הבחין בהולך הרגל. הולך הרגל הקיש בידו על הרכב, בתגובה פתח הנאשם את דלת רכבו. כתוצאה מכך מעד הולך הרגל ושבר את שורש כף ידו. בהמשך עזב הנאשם את המקום מבלי להושיט עזרה להולך הרגל החבול ומבלי למסור את פרטיו.

לנאשם 36 הרשעות קודמות וכן עבר פלילי בגין אלימות. למרות עברו תוקן כתב האישום בעקבות כשלים ראייתיים ובין הצדדים נעשה הסדר טיעון. במסגרת הסדר הטיעון ביקשה התביעה לגזור על הנאשם פסילת רישיון, קנס, פיצוי הנפגע ושעות לציבור.

פרקליטו של הנאשם, עו"ד מירון רוזנטל, פירט את נסיבותיו האישיות הקשות של הנאשם וטען, כי "הנפגע נעמד על עמוד ובא לדפוק על החלון ומשם היתה המעידה שלו והוא נפל ונפצע. הנאשם פתח את הדלת כדי לשאול אותו מה קרה והבחור נפצע".

עו"ד רוזנטל ביקש מבית המשפט לא לפסול את רישיונו של הנאשם, שכן פסילה תפגע בעבודתו כנהג וכן ביקש להתחשב בנסיבותיו האישיות הקשות. הנאשם עצמו הביע צער על המקרה.

שופטת בית משפט השלום בפתח תקווה, לאה שלזינגר שמאי, קיבלה את טענותיו של עו"ד רוזנטל וגזרה על הנאשם שלושה חודשי מאסר על תנאי, שלושה חודשי פסילת רישיון על תנאי ו-360 שקל קנס. בנוסף קבעה, כי הנאשם ישלם לנפגע פיצוי בסך 1200 שקל.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן