כתב אישום יוגש נגד החשוד ברצח אחיו

0
127
אילוסטרציה. פוטוליה

המשטרה הגישה ביום ראשון בשעות הבוקר לבית משפט השלום בפתח תקווה, הצהרת תובע, בטרם הגשת כתב אישום, נגד ארגאו אסרס, תושב כפר יונה בן 32, בגין גרימת מוות בכוונה תחילה של אחיו יצחק.

המקרה אירע לפני כשלושה שבועות, כאשר אמו של החשוד חזרה בשעת צהריים לביתם בכפר יונה ומצאה את בנה החייל, יצחק, מתבוסס בדמו, כשעל גופו סימני אלימות קשים ודקירות. האם מיהרה להזעיק את כוחות ההצלה ואת המשטרה, אולם למרבה הצער, נאלצו לקבוע את מותו.

כבר בתחילת החקירה חיפשה המשטרה אחר האח הבוגר יותר, ארגאו, אשר לא היה במקום. המצוד אחריו נמשך מספר שעות, ולבסוף אותר החשוד בבית קרובי משפחה בנתניה. בחקירתו טען, כי היה בבית הקרובים ולא היה בבית בכפר יונה. בנוסף טען החשוד, כי על המשטרה לחפש את האשמים ברצח אחיו וכי הוא לא קשור, אולם במשטרה חשדו, כי האח מעורב ברצח בעקבות סכסוך שהתגלע בין האחים.

במהלך החקירה נלקח דם מזירת הרצח לבדיקת דנ"א. מעצרו של החשוד הוארך מספר פעמים. באחד הדיונים בבית משפט אישר נציג המשטרה לפרקליטו של החשוד, כי מהדם שנלקח מזירת הרצח נמצאה תערובת דנ"א שהכילה את הדנ"א של האח שנרצח ושל החשוד.

במקביל להגשת הצהרת תובע נגד החשוד, ביקשה המשטרה מבית המשפט להאריך את מעצרו בחמישה ימים נוספים. פרקליטו של החשוד, עו"ד רן אלון, טען, כי "מדובר בתיק רצח הכי קטן שראיתי בחיים שלי, אני אבקש להאריך את מעצרו, בהיעדר חלופה, עד ליום שלישי".

שופט בית משפט השלום בפתח תקווה, עודד מורנו, נענה לבקשת עו"ד אלון והאריך את מעצרו של החשוד עד ליום שלישי הקרוב.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן