ערן לוי: רוצה לסיים הקריירה במדי מכבי נתניה

2
267
ערן לוי מכבי נתניה בועט
ערן לוי. צילום ניר אנשר

 

אוהדי מכבי נתניה, כמו בכל שנה וכך גם השנה, נמצאים בוויכוח תמידי לאורך כל העונה לגבי יכולתו של הקפטן ערן לוי לשחזר את המספרים ביחס לעונה שהייתה. השנה עוד יותר, בהתחשב בכך שנתניה דוהרת לעבר ליגת העל.

על דבר אחד אין לאיש מחלוקת: ערן לוי הוא השחקן האהוב והמזוהה ביותר עם סמל הקבוצה, ולתרומתו לחדר ההלבשה ולכידות הקבוצה בספק אם יימצא לו מחליף. לוי, שהגיע לפני ארבע עונות למכבי נתניה ותרם בכל התקופה לא מעט שערים ובישולים שהורגשו בעונה הקודמת בה היה פצוע, רושם השנה עונה חלומית

ניתן להגדיר את המשחק מול רמת גן כמשחק משוגע, עם שמונה שערים. איך אתה מסכם אותו?
"משחק מצוין שלנו בו שלטנו לכל אורכו ללא עוררין. אני חושב שהיינו טיפה פראיירים. עם טיפה יותר אחריות מצדנו, רמת גן הייתה מבקיעה הרבה פחות. בסך הכל עשינו משחק טוב, משמעותי ביותר מבחינת צבירת הנקודות, במיוחד מול הקבוצה הממוקמת במקום השלישי ואשר שואפת להגיע לשני המקומות הראשונים המובילים לליגת העל. אני שמח שעשינו את זה. עם פלוס 9 נקודות, אנחנו במרחק נגיעה מהשגת המטרה וזה המקום של כולנו להנמיך ציפיות ולשמור על צניעות".

ביום שישי תפגשו את בית"ר תל אביב רמלה. האם מכבי נתניה מגיעה למשחק כדי לסגור סופית?
"בגדול, ברור שזאת המטרה. אנחנו מודעים לאחריות המוטלת על כתפנו ועל היעדים והמטרות שהוצבו. בית"ר קבוצה טובה מאוד ומאומנת היטב. במרבית העונה הייתה בית"ר חלק מצמרת הליגה הלאומית. יש לנו מספר ימים קצוב להתאושש. עברנו כמה משחקים מכריעים מתחילת הפליאוף, וברור שאנו רוצים להבטיח את העלייה כבר בשישי הקרוב. את האימונים עד למשחק מול בית"ר תל אביב יקדיש הסגל המקצועי בשיפור המשחק שלנו ובהכנה".

נשארו ארבעה משחקים. היפותטית, האם אתם נערכים לתרחיש שבסופו נתניה לא תעלה?
"חס וחלילה. ברור שהסטטיסטיקה לטובתנו, אבל לא לעולם חוסן והזחיחות היא אם כל חטאת. יש לנו משחק קשה לעבור. אף אחד מאיתנו לא רוצים לסחוב את זה קדימה. זה בידיים שלנו , או יותר נכון לומר ברגליים שלנו. אנחנו קבוצה טובה מאוד, מגובשת מאוד, עם מטרה ברורה ושחקנים ששמים בצד את האגו – הכל למען המטרות שהוצבו. ".

מתי תדע אם תמשיך עם מכבי נתניה גם בעונה הבאה?
"אני חושב שאת השאלה לא צריך להפנות אליי. אני רוצה להישאר. מבחינתי, הייתי חותם על חוזה המשך כבר אתמול. מדובר בהחלטה מקצועית. יש הנהלה, יש צוות מקצועי. הם אלה, שבסופו של דבר מחליטים וקובעים. אמרתי את זה בעבר ואני אומר את זה גם כעת: מכבי נתניה עבורי זה הבית. זה לא עוד מקום עבודה, אלא רגש, נשמה ואהבה אמיתית. לא יהיה מאושר ממני אם אסיים את הקריירה במכבי נתניה. כל מה שיקרה אקבל באהבה".

מול רמת גן הפגנת משחק שיא, עם שני גולים ושני בישולים. האם ניתן לומר שאתה עונה למבקרים אותך כל שבוע מחדש במגרש?
"אני חושב שזה אומר הכול. אני שחקן של מספרים וזה מה שצריך לעשות. אנשי המקצוע מודדים אותי על סמך תוצאות ובשביל זה הביאו אותי. תמיד ישנם דיבורים על זה שאני לא רץ מספיק או על המשקל שלי, אבל אני עשר שנים לא השתניתי. אני מביא קבלות במגרש, עושה את זה על הצד הטוב ביותר. העונה אני עם 15 כיבושים ובנוסף 15 בישולים. עם כל הצניעות, אני לא חושב שיש הרבה שחקנים בליגת העל שעושים את זה. אני יותר משמח לעשות את זה במדי מכבי נתניה".

אתה בן 32. האם אתה חושב שאתה יכול לשחזר את המספרים גם בליגת העל, כי יש ויכוח גם בקרב הפרשנים וגם בקרב האוהדים על הנושא הזה?
"דעות יש לכל אחד. יש כאלה שבשבילם אני כוכב ויש כאלה שלא רואים בי שחקן. יש כאלה שיאמרו שאני מתאים רק לליגה הלאומית, ויש כאלה שמאמינים שליגת העל תפורה עליי. זה פחות מעסיק ומעניין. המספרים מדברים. גם כששיחקתי בליגת העל וגם ששיחקתי בליגה הלאומית הבאתי מספרים ואפילו מעולים. בסופו של דבר המערך המקצועי הוא זה שיקבע ואני אקבל הכל באהבה".

כתבות נוספות העשויות לעניין את אוהדי מכבי נתניה:

שון וייסמן: מכבי נתניה המקום שנכון לי

סלובודן דראפיץ מגביר הילוך

אהבתם את הריאיון עם ערן לוי, מוזמנים לפרגן באמצעות שיתוף בפייס…

2 תגובות

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן