עמותת ידיד לחינוך בנתניה מרחיבה הסיוע לתלמידים

לקראת שנת הלימודים הקרובה מגייסת עמותת "ידיד לחינוך" בנתניה מתנדבות ומתנדבים חדשים. העמותה פועלת בבתי הספר; המתנדבים מסייעים לתלמידים בשורה של מקצועות. 

0
669
לקראת שנת הלימודים הקרובה מגייסת עמותת ידיד לחינוך בנתניה מתנדבות ומתנדבים חדשים. העמותה פועלת בבתי הספר; המתנדבים מסייעים לתלמידים בשורה של מקצועות. 
סדנא למתנדבי עמותת ידיד לחינוך בנתניה. מרכז פסג"ה. צילום עיריית נתניה

לקראת שנת הלימודים הקרובה מגייסת עמותת "ידיד לחינוך" בנתניה מתנדבות ומתנדבים חדשים. העמותה פועלת בבתי הספר; המתנדבים מסייעים לתלמידים בשורה של מקצועות. 

עמותת "ידיד לחינוך" בנתניה מגייסת מתנדבים חדשים לקראת שנת הלימודים הקרובה. מתנדבי העמותה פועלים בבתי הספר בעיר, כשהם עוזרים לתלמידים במגוון תחומי דעת. ברשימת המקצועות: עברית, מתמטיקה, אנגלית ועוד.  בנוסף, הם מפעילים ספריות בתוך בתי הספר ותורמים לאוריינות ולאהבת הקריאה בקרב תלמידי בתי הספר.

בשנת הלימודים היוצאת פעלו מתנדבי "ידיד לחינוך" בעשרה בתי ספר בעיר, בשיתוף עם אגף החינוך היסודי, להנאתם של מאות תלמידים והורים.

צוות הפסג"ה ידריך בשנת הלימודים הבאה את תומכי ההוראה ויציע להם כלים ואסטרטגיות שיסייעו להם במפגשים השבועיים עם התלמידים בבתי הספר בנתניה.

בשבוע האחרון פגשו ידידי החינוך באירוע ראשון 'אחרי הקורונה', את צוות פיסג"ה נתניה, שציין את תחילתו של שיתוף פעולה מבטיח בין המתנדבים הגמלאים, לבין הצוות האמון על הפיתוח המקצועי של צוותי ההוראה באזור. במפגש קיבלו המתנדבים מידע על השירותים שיוכלו לקבל מצוות הפסג"ה והופעלו בסדנאות חוויתיות על ידם.

צוות הפסג"ה ידריך בשנת הלימודים הבאה את תומכי ההוראה ויציע להם כלים ואסטרטגיות שיסייעו להם במפגשים השבועיים עם התלמידים בבתי הספר. החיבור הוא פרי של מדיניות משרד החינוך להכיר במתנדבים בתוך בתי הספר כ'תומכי הוראה'.

בתפיסתו של משרד החינוך 'תומכי החינוך וההוראה מהווים כח אדיר והזדמנות למערכת החינוך, לגיוון, למינוף, ליצירת קשרים משמעותיים עם תלמידים ולמתן מענה דיפרנציאלי לימודי או רגשי. …עבודתם מאופיינת ביחס אישי ובראיה מקבלת ומתעניינת של ילדים ובני נוער."

קבוצת ידיד לחינוך נתניה מחפשת עוד גמלאים פעילים המעוניינים להצטרף לשורותיה.  אפשר לקבל פרטים באתר העמותה קישור לאתר – ליחצו

פרטים ישירים ניתן לקבל בשיחה עם רכזת ידיד לחינוך בנתניה, בטלפון 052-4261191. 

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן