על הכוונת של מכבי נתניה: כל השמות לקראת חלון ההעברות

0
88

חודש ינואר מתקרב בצעדי ענק, מה שאומר שחלון ההעברות נושף לעולם הכדורגל בעורף. לא מעט שחקנים במכבי נתניה הוזכרו בימים האחרונה ככאלה העתידים לעזוב כבר בחודש הקרוב את הקבוצה המקומית שמצבה בכי רע. כזכור, מכבי נתניה נמצאת עמוק בתחתית הטבלה. אם לא יקרה נס של ממש בסיבוב הקרוב, תיאלץ קבוצת היהלומים להיפרד מליגת העל בתום העונה הנוכחית ולהגיד שלום ובעיקר להתרגל לעובדה שהיא בליגה הלאומית.

קצת לסבר את האוזן מבחינת נתונים יבשים: מתוך 14 מחזורים עד כה, מכבי נתניה ניצחה רק במחזור אחד, במשחק נגד בני יהודה שהיה גם ניצחון חוץ. בכל שאר 13 המחזורים סיימה נתניה בתיקו או בהפסד. מה שבטוח קבוצה בליגת העל לא יכולה להרשות לעצמה נתונים שכאלה.

בין השחקנים העתידים לעזוב, כך ציינו לנתניה און ליין גורמים במכבי נתניה, עלה שמו של יובל אבידור שככל הנראה הציפייה ממנו הייתה גבוהה מהתפוקה אותה הוא יכול לייצר – כך גם החלוץ ממודו סיסאיי שבדומה לאבידור לא מספק – בשלב זה – את הסחורה. גם אם נניח לרגע את ההשערות לגבי השחקנים שיעזבו בינואר נעדכן כי למערכת נתניה און ליין הגיעו מספר שמות של שחקנים הנמצאים על הכוונת של הנהלת מכבי נתניה וצפויים לחתום בשורות הקבוצה.

בין השחקנים בהם נתניה מעוניינת ניתן למצוא את שגיב יחזקל, אלון תורג'מן, דודו ביטון, חן עזרא, איציק כהן ועוד טובים אחרים. מלבד השחקנים המקומיים לנתניה הוצעו אינספור הצעות בנוגע לשחקנים זרים, אך מאמן הקבוצה, ראובן עטר, כבר דאג להבהיר לכל העוסקים במלאכה, כי רק שחקנים זרים ששיחקו כבר בארץ יבחנו לטובת חיזוק בנתניה. נכון לרגע זה מדובר בספקולציות ואין שום דבר רשמי, אך אין ספק כי המצב של נתניה לא משאיר זמן וסיכוי להתמהמה ומצריך – כך לדברי גורמים בכירים בדירקטוריון הקבוצה – תגובה מידית.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן