עלייה במספר חולי הקורונה בנתניה, שהפכה כתומה

מספר חולי הקורונה בנתניה ממשיך לעלות; שכונות מזרח נתניה אדומות; העיר סווגה ככתומה עם 366 חולים ואלפי מבודדים; בית יצחק הסמוכה אדומה

0
1172
בדיקת קורונה בנתניה - חולי קורונה בנתניה
בדיקת קורונה. צילום מתוך פרסום עיריית נתניה

366 חולים פעילים ו-2441 מבודדים, אלה הנתונים שפורסמו על ידי משרד הבריאות.

העיר נתניה סווגה, ביום ראשון בבוקר, כעיר כתומה עם ציון 6.2. עוד נודע מנתוני משרד הבריאות, כי שכונות מזרח נתניה אדומות.

עקב העלייה המתמשכת בתחלואה קראו בעיריית נתניה לתושבים להיבדק ולהקפיד על ההנחיות.

בדף הפייסבוק של העירייה התפרסמה לקראת סוף השבוע הודעה בעניין. בין השאר נמסר, כי ‏‎יש להקפיד על עטיית מסכות בחללים סגורים – עפ"י הנחיות משרד הבריאות. כמו כן לבצע בדיקות לגילוי מוקדם של קורונה וכן להתחסן.

עוד נמסר, כי "העוברים על הנחיות הטיית מסכה בחללים סגורים צפויים לקנסות כבדים ע"ס 500 שקלים לאנשים פרטיים. 1,500 שקלים לבתי עסק ועד 5,000 שקלים למפרי בידוד".

למרות זאת הגיעו למערכת נתניה און ליין תלונות רבות אודות אי הקפדה על ההנחיות. זאת בעיקר בקניונים ברחבי העיר ובסופרמרקטים. המתלוננים סיפרו, כי לא ראו אכיפה בנושא וכי אנשים מסתובבים ללא מסכות.

במהלך השבוע יפתחו מספר מתחמי בדיקות קורונה – ווק אין.

בבית "יד לבנים" (שד׳ בן גוריון פינת רח׳ ארליך) יתקיימו בדיקות ביום שני הקרוב. בנוסף בימי רביעי וחמישי. הבדיקות תתקיימנה בין השעות 12:00-20:00.

מעיריית נתניה נמסר, כי מבודדים מתבקשים להיבדק במתחמי "דרייב אין בלבד".

בית יצחק, הישוב הסמוך לנתניה, הוכרזז היום כישוב אדום עם ציון 8. מנתוני משרד הבריאות עולה, כי בבית יצחק 22 חולים פעילים, 5 אחוז מהבדיקות חיוביות.

עוד עולה, כי 77.05 מתושבי בית יצחק חוסנו בחיסון ראשון ו – 71.27 קיבלו חיסון שני. זאת לעומת נתניה בה 63.04 אחוז בחיסון ראשון ו- 58.38 אחוז בחיסון שני.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן