עיצוב הבית – סגנונות עיצוב

0
214
עיצוב הבית

בין סגנונות העיצוב המובילים אפשר למצוא את סגנון העיצוב המודרני, סגנון יוקרתי, כפרי, קלאסי, וינטאג' וכדומה, ואפשר לעלות ברמת הפירוט לסגנונות פרטיים יותר כמו סגנון שנות ה 70, סגנון עתידני וכדומה.

 

סגנון עיצוב המכתיב את מראה הבית

גם בתחום של עיצוב הבית, ניתן לזהות היטב את סגנונות העיצוב הללו. ישנם בתים המעוצבים על טהרת העיצוב הכפרי עם מטבח מעץ מלא בגווני חום וכלי נחושת, סלון עם הרבה עץ מלא, ובית שלם שמריח עץ, מרגיש עץ ונראה עץ. לחילופין, ישנו את סגנון העיצוב המודרני המבוסס על צבעים יותר בהירים, קווים יותר ישרים או מעוגלים מפוסלים, סגנון עיצוב וינטאג' המתאפיין באלמנטים יצירתיים, צורות מגוונות, אך קווים דקים יותר, פשוטים יותר וצבעים מאוד ספציפיים.

 

שילוב של מספר סגנונות עיצוב במינונים שונים

לסגנון העיצוב ישנה חשיבות יוצאת דופן על התהליך המלא של עיצוב הבית, או של כל תהליך עיצוב אחר. סגנון העיצוב הוא הגורם שמעניק מסגרת לכל תהליכי העיצוב שבאים לאחר מכן. ניתן לקבוע סגנון עיצוב משולב הממזג בין אלמנטים מודרניים לכפריים למשל כגון בריקים, או שמבוסס על עקרונות מודרניים עם נגיעות וינטאג' וכדומה, אך כבר בשלב הראשון של תכנון העיצוב, ובניית תכנית העיצוב, חשוב מאוד להגדיר את סגנון העיצוב או את שילוב סגנונות העיצוב, ועל פי הגדרה זו יתבצע תהליך העיצוב כולו.

 

עבודה עם איש מקצוע מומחה

אחרי שאמרנו את זה, את כל תהליך העיצוב של הבית אתם רוצים לבצע בליווי צמוד של איש מקצוע. איש המקצוע יוכל לפרט בפניכם את סגנונות העיצוב השונים, להסביר את המאפיינים של כל סגנון ולהציג בפניכם מגוון רחב של אפשרויות ודוגמאות שישקפו עבורכם את הקו והאווירה. בהמשך הדרך, כל החלטה עיצובית שתתקבל, צריכה להתקבל בתוך המסגרת של עקרונות העיצוב המקצועיים, ובהתאמה מלאה לסגנון העיצוב שנבחר. בהיעדר איש מקצוע, התוצאה הבלתי נמנעת היא בלגן אחד גדול, חוסר אחידות ועיצוב שמבוסס בעיקר על מצב רוח, אך לא על דרך מקצועית ומסודרת.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן