עונת היהלומים: 1:1 בין מכבי נתניה להפועל באר שבע

0
321
אביב אברהם - מכבי נתניה
אביב אברהם. צילום ארכיון: ניר אנשר - נתניה און ליין

מכבי נתניה חזרה לליגת העל אמיצה ונחושה מתמיד והציגה יכולת מרשימה מול אלופה המדינה באצטדיון טרנר בבאר שבע. במסגרת המחזור הראשון בליגת העל ולעיני 14,786 צופים שמתוכם כמעט 3,000 צהובים פגשו היהלומים מהשרון את הפועל באר שבע שהייתה פייבוריטית לניצחון, אך נתניה הוכיחה את כוחה האמיתי, שיבשה באופן מופתי את המשחק של האלופה, תקפה ושלטה במרכז השדה לאורך רוב דקות המשחק, תקפה והייתה ראויה לנצח.
נתניה תקפה במתפרצות ורשמה מספר החמצות כואבות במיוחד, למרות תצוגת הכדורגל המרשימה מי שהייתה ראשונה לעלות על לוח התוצאות הייתה המארחת באדום כאשר תומאש פקהארט כבש בדקה ה-40 יתרון לא מוצדק לבאר שבע. האורחים מנתניה לא נבהלו משער היתרון של האדומים והמשיכו ללחוץ ולצאת להתקפות מהירות שהובילו בדקה 44 רגע לפני הירידה למחצית לגול מדהים של אביב אברהם שהשווה את התוצאה ועשה צדק עם המשחק.

המחצית השניה נפתחה טוב עבור נתניה שהמשיכה את המומנטום שלה ושלטה בכל הנעשה במגרש ונראה היה כי היא לא מסתפקת בתוצאת שוויון ורוצה יותר ובצדק. ברק בכר היה הראשון לבצע חילוף בשורות האדומים והכניס את ג'ון אוגו ומאור מליקסון במטרה ליצור סדר בקבוצתו אך ללא הועיל. בשורותיה של נתניה בן צעירי הורחק בדקה ה-67 אחרי שספג צהוב שני מוצדק והותיר את קבוצתו בעשרה שחקנים, נתון שגם אותו באר שבע לא הצליחה לתרגם לזכותה.

סלובודאן דראפיץ' וחניכיו היו ראויים ליותר מנקודה בטרנר אחרי הצגת כדורגל מרשימה שהוכיחה כי הם ראויים לליגת העל. עלי מוחמד ואביב אברהם מצטייני המשחק יחד עם ערן לוי דיא סבע ושאר שחקני הקבוצה סיפקו נחת לאלפי האוהדים שהגיעו עד באר שבע לצפות בקבוצתם חוזרת למרכז הבמה.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן