עוכבו לחקירה מנהלי אתר בניה בנתניה בו נהרג פועל

שבעה בעלי תפקידים באתר בנייה בנתניה, בו אירעה תאונת עבודה בה נהרג פועל בניין ופועל נוסף נפצע, נחקרו על-ידי המשטרה. 

0
212
בתמונה, אמבולנס מד
צילום מד"א

שבעה בעלי תפקידים באתר בנייה בנתניה, בו אירעה תאונת עבודה בה נהרג פועל בניין, נחקרו על-ידי המשטרה. בין בעלי התפקידים שנחקרו ומסרו עדותם: קבלן שלד, מנהל הבטיחות, מנופאי, מנהל העבודה והקבלן הראשי.

תאונת העבודה ארעה בבוקר יום שני. פועל בניין נפל מגובה של כשמונה קומות באתר בנייה ברחוב הביכורים בנתניה. צוותי מד"א שהגיעו למקום, טיפלו בפועל שהיה במצב אנוש. בסופו של דבר נאלצו לקבוע את מותו. הפועל שנהרג, בשנות השלושים לחייו. במקרה זה נפגע פועל בניין בשנות הארבעים לחייו, שנפגע ככל הנראה מחפץ שנפל (ככל הנראה חלק מפיגום). אנשי מד"א טיפלו בו במקום ופינו אותו לבית חולים לניאדו. הוא נפצע באורח בינוני.

במד"א הוסיפו, כי "כשהגענו לאתר הבניה ראינו את הפועל שנפל מגובה רב שוכב מחוסר הכרה. הוא היה עם פגיעה רב-מערכתית קשה מאוד. ביצענו בדיקות רפואיות והענקנו לו טיפול רפואי. לצערנו, לאחר פעולות ההחייאה נאלצנו לקבוע את מותו. פועל נוסף שהיה באתר הבניה בזמן התאונה הטרגית, נפצע באורח קל עד בינוני בגפיים. לאחר טיפול ראשוני פינינו אותו בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים לניאדו הסמוך". לדברי מד"א, מספר פועלים לקו בחרדה. "טיפלנו בהם באתר".
במשרד העבודה ובמשטרה מסרו בבוקר יום שלישי, כי החקירה נמשכת.