ספא VIA MARIS – להרגיש בחו”ל להתענג כאן בארץ

להעניק ללקוחות הספא ולחובבי הספא את החוויה המושלמת – כזו אותה ניתן לפגוש אך ורק באתרי הספא המפוארים והיוקרתיים של אירופה

0
462
מתחם ספא via maris מגדל דוד נתניה
ספא via maris. צילום מיקי אפק

כאשר ספא Via Maris נפתח לפני כשמונה חודשים, כחלק בלתי נפרד ממלון מגדל דוד המפואר בעיר נתניה, הגשימו לימור ואבי רובס את חלומם: להעניק ללקוחות הספא ולחובבי הספא את החוויה המושלמת – כזו אותה ניתן לפגוש אך ורק באתרי הספא המפוארים והיוקרתיים של אירופה. על-פני קומה שלמה משתרע ספא Via Mris, שתוכנן ונבנה על-פי הסטנדרטים המוקפדים ביותר – החל מעיצוב המקום, דרך המתקנים המפוארים ועד אנשי הצוות המובילים בתחום.

קרוב לשלושה עשורים מכתיבים לימור ואבי רובס את עולם הספא הישראלי. בשיחה בספא המפואר והיוקרתי ביותר בישראל, מסבירה לימור רובס על יתרונות Via Maris, מה יש בספא המפואר שאין במקומות אחרים בישראל, מי קהל היעד אליו הם מכוונים ומה מציע צוות הספא.

ספרי לי על מתחם ספא Via Maris?
“מדובר על מתחם ספא מפנק, המתכתב עם הסטנדרטים האירופיים הגבוהים ביותר, כיאה לבתי המלון מסדרת ה- M GALLERY של רשת SOFITEL העולמית. כמובן, שמדובר ברמה אישית בהגשמת חלום משותף לי ולבעלי אבי רובס, מעסה בכיר המתמחה בשיטות טיפול רבות כגון רפלקסולוגיה, טווינא, רקמות עמוק וטיפול בספורטאים. אחרי למעלה משני עשורים בענף התיירות וניהול ספא הגענו לנחלה והצלחנו להגשים א?? חזוננו: להקים ספא יוקרתי ברמה בינלאומית, הכולל גם שירותים נלווים כמו ארוחות, לינה במלון, טיפולי פנים וכו”.

איך הגעתם לענף הספא בכלל ולמלונאות בפרט?
“אני בעלת תואר במנהל בתי מלון וניסיון של כמעט 30 שנה בענף הכולל שמונה שנים בהילטון תל אביב בתפקידים בכירים, סמנכ”לית יערות הכרמל שהוא בעצם מלון הספא הראשון שהוקם בישראל. עוד לפני כן, לקחתי חלק משמעותי בהקמת המלון עוד בטרם נפתח, אחרי יערות הכרמל הקמתי את ספא קיסר בקיסריה שלימים הפך לספא הגדול ביותר בישראל. התחנה הבאה הייתה עליית מדרגה מבחינתנו: פתחנו חברת ניהול והקמה לפרויקטים בתחום המלונאות וספא שפועלת עד היום”.

מה מציעים במתחם ספא Via Maris השונה ממקומות אחרים בארץ?
“אנחנו מציעים ללקוחותינו חדרי טיפול מפוארים ומפנקים, סוויטת טיפולים זוגית הכוללת ג’קוזי ואמבט שמנים פרטי, חמאם טורקי אותנטי, סאונה רטובה, סאונה פינית, פינות רביצה וכיבוד, חדר כושר מאובזר, בריכת שחייה מקורה ומחוממת וכל זה משקיפים לחוף הים המרהיב של נתניה. צוות המטפלים, מהמובילים בתחום, כאשר כל אחד מהמטפלים מתמחה בסוג הטיפול אותו הוא מעניק ללקוח. הציוד והחומרים, כמו גם העיצוב עצמו, בהתאם לסטנדרטים של רשת SOFITEL העולמית. מה שעומד לנגד עינינו זו הנאתו של הלקוח”.

מתחם ספא Via Maris – דוד המלך 8, מלון מגדל דוד, נתניה. לפרטים ולהזמנות: 09-8800084 או באתר מתחם ספא Via Maris

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן