אישום: תושב נתניה מכר סמים לנוער באזור השרון

כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים הוגשו נגד תושב נתניה (20) אשר מכר סמים לנוער. ההזמנות בוצעו דרך רשת הטלגרם וכן ואטס-אפ

0
259
כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים הוגשו נגד תושב נתניה (20) אשר מכר סמים לנוער. ההזמנות בוצעו דרך רשת הטלגרם וכן ואטס.
ברשותו של החשוד נמצאו סמים מחולקים למנות. צילום דוברות המשטרה
כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים הוגשו נגד תושב נתניה (20) אשר מכר סמים לנוער. ההזמנות בוצעו באמצעות רשת הטלגרם וכן ואטס-אפ.

מאבק משטרת ישראל בסחר בסמים מסוכנים בכלל ומכירת סמים לנוער בפרט, עולה מדרגה. המשטרה הגישה כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים נגד צעיר מנתניה, שמכר סמים באזור מרכז הארץ. כתב האישום מכיל 15 אישומים בגין סחר.

מעצרו של החשוד התאפשר בעקבות פעילות מבצעית של בלשי מחלק הנוער של תחנת כפר סבא. הפעילות המבצעית הביאה למעצרו של החשוד, תושב נתניה, בסוף חודש מאי. הבלשים עצרו את החשוד, בעת שהגיע לכפר סבא. על פי החשד, לשם ביצוע עסקת סמים לבגירים וקטינים.

השוטרים ביצעו חיפוש ברכבו ומצאו סוללות של אופניים חשמליים. הסוללות נפתחו ובהן מצאו השוטרים שקיות מריחואנה. בחיפוש עצמו מצאו השוטרים 14 שקיות של 10 גרם סם מסוג קנאביס המוכנים לחלוקה. המשקל הכולל של הסמים עומד על 200 גרם ברוטו. הבלשים מצאו בנוסף סכום מזומן של כ-5000 שקלים וכן סכין מתקבעת.

במהלך חקירתו של החשוד התברר, כי הוא סוחר בסמים באזור המרכז. את הסמים לנוער הזמינו הלקוחות באמצעות אפליקציות וואטס-אפ וכן טלגרם.

השבוע, כאמור, הגיעה החקירה לסיומה. חטיבת התביעות, שלוחת מעצרים שרון מרכז, הגישה נגד החשוד כתב אישום. בנוסף, בקשה למעצר עד תום ההליכים.

כתבות נוספות העשויות לעניין את גולשי נתניה און ליין: 

כפר יונה: המרדף הלוהט אחרי גנב הרכב הוביל ללכידתו

 

 

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן