נתניה: תקף את בתו וגרושתו, ונדון ל-11 חודשי מאסר

תושב נתניה בשנות ה-60 לחייו, נדון ל-11 חודשי מאסר בפועל ו-9 חודשי מאסר על תנאי בגין תקיפת בתו ואיום לרצוח את גרושתו ואת בתו; התקיפה אירעה בעת שהנאשם היה תחת השפעת אלכוהול

0
208
צילום fotolia

תושב נתניה נדון ל-11 חודשי מאסר בפועל לאחר שתקף את בתו ואת גרושתו, ואיים להרוג אותן

מכתב האישום עולה, כי הנאשם, בשנות ה-60 לחייו, הגיע לבית גרושתו, כשהוא תחת השפעת אלכוהול. הבת שהבחינה שהנאשם תחת השפעת אלכוהול ביקשה ממנו לעזוב. בתגובה צעק עליה הנאשם, אחז בה בצווארה עד שהצליחה להשתחרר ממנו.

כשהבחינה האם בנעשה חצצה בגופה בין הנאשם לבת. הנאשם אחז בחוזקה בידה ודחף אותה לספה בסלון. בהמשך איים הנאשם על שתי הנשים שיהרוג אותן.

עוד עולה מכתב האישום, כי המקרה אירע לעיני נכדו של הנאשם, שהיה בבית באותה עת.

פרקליטיו של הנאשם טענו, כי מדובר באירוע קצר, ברף חומרה נמוך, שלא נגרם נזק. הפרקליטים ביקשו מבית המשפט להסתפק בתקופת מעצרו. התביעה ביקשה לקבוע מתחם ענישה של בין 8-18 חודשי מאסר בפועל.

לחובת הנאשם הרשעות קודמות והוא אף ריצה מאסרים ממושכים בפועל. התביעה טענה, כי אין זו הפעם הראשונה שהוא פוגע בגרושתו וכי יש חשש מפני מימוש איומיו כנגדה.

הנאשם לקח אחריות על מעשיו, הביע חרטה והתנצל.

שופט בית משפט השלום בנתניה, גיא אבנון, קבע, כי "לא למותר לחזור ולהזכיר את חובתה של מערכת אכיפת החוק להגן על קורבנות עבירות אלימות בכלל ועבירות אלימות במשפחה בפרט, ואת החומרה היתרה בה יש לראות מעשי אלימות של גבר כלפי בת זוגו. נשוב ונדגיש כי עקרון ההלימה הוא השולט בכיפה".

השופט אבנון גזר על הנאשם 11 חודשי מאסר בפועל, תשעה חודשי מאסר על תנאי ו-2000 שקלים פיצויים לגרושתו ולבתו, כל אחת לחוד.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן