נתניה: עוכב לחקירה בחשד כי זרק חתול מקומה רביעית

תושב נתניה עוכב על ידי המשטרה בחשד שזרק את החתול של שכנתו מקומה רביעית בשכונה בדרום נתניה. החשוד מכחיש מכל וכל.

0
507

תושבת נתניה הגישה תלונה במשטרת נתניה נגד שכנה. בתלונתה סיפרה האישה, כי החשוד השליך ממרפסת דירתו, שבקומה הרביעית, את החתולה שלה.

האישה טענה בתלונתה, כי מדובר בחתולה של דיירת בבניין אשר בטעות נכנסה לדירתו של החשוד. בתגובה, כך טענה, הוא השליך אותה דרך המרפסת.

במקביל פרסמה האישה פוסט בפייסבוק וכתבה: "השכן שלי, זרק את החתולה שלי מהחלון, כמו זבל, ללא חמלה. אתמול בצהריים כשפתחתי את הדלת החתולה שלנו יצאה מהבית ונכנסה בטעות לשכנים. היא התבלבלה כנראה. הוא מיד סגר את הדלת וצעק לי מהחלון קומה רביעית "תקחי אותה מלמטה". ללא מצפון, ללא כל רגש הוא פשוט זרק אותה מהחלון שלו של קומה רביעית".

האישה הוסיפה וסיפרה בפוסט: "החתולה הייתה אתמול כל היום בטיפול קיבלה אנטיביוטיקה כדורים נגד חרדות ואת כל הטיפול הדרוש אבל לא יודעים עדיין מה יהיה מצבה בהמשך. החתולה כאובה, ציפורניה נשברו, היא מפספסת את צרכיה. היום בבוקר פגשתי את אותו שכן שזרק את החתולה לא שהוא לא עצור אלה גם צוחק ושואל "נו מה איתה?!" והאם היא כבר מתה?!".

כאמור שוטרי משטרת נתניה הגיעו בשעות הצהריים (שלישי) ועיכבו את החשוד לחקירה בתחנת המשטרה. מהמשטרה נמסר, כי "כל פגיעה או התעללות בבעלי חיים תטופל בנחישות וביד קשה ונפעל למצות את הדין עם העבריינים". החשוד מכחיש.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן