נתניה: מתנדבי ידידים חילצו פעוט שננעל ברכב

מתנדבי "ידידים" חילצו ביום שישי בצהריים פעוט בננעל ברכב בחניון קניון עיר ימים בנתניה; הפעוט חולץ במהירות וללא פגע

0
301
חילצו בשלום את הפעוט מהרכב. צילום דוברות ידידים

ביום שישי התקבלה קריאה במוקד ידידים על פעוט כבן שנה, אשר ננעל ברכב, בשגגה, לעיני אמו. המקרה אירע בחניון קניון עיר ימים בנתניה.

אור אליה יומטוביאן, כונן סניף נתניה, יוסף עמר, מנהל מרחב שרון, אהרון כהן, מנהל סניף נתניה, אברהם כהן, אחראי מתנדבי סניף נתניה, ואריאל יצחקוב, כונן נוסף מהסניף, נענו לקריאה והגיעו במהירות למקום. באמצעות הציוד הייעודי שברשותם חילצו המתנדבים את הפעוט בשלום, מבלי לגרום כל נזק לרכב.

אור אליה יומטוביאן סיפר: "עם קבלת הקריאה, התלבשתי ויצאתי מהבית בלי לחשוב פעמיים. הגעתי ראשון לחניון אבל לא מצאתי את הרכב. זה היה מאתגר למצוא את המיקום המדויק מכיוון שיש שם כמה חניונים שונים במתחם. סרקתי את האזור עד שאיתרתי את הרכב הנעול. הוא היה מונע וממוזג ובתוכו ישן פעוט קטן שלא הרגיש את כל הדרמה מסביבו. התחלתי בפעולות פתיחה כשבינתיים מצטרפים אליי מתנדבים נוספים. יחד פתחנו את הרכב וחילצנו את הילד בשלום".

יוסף עמר, מנהל מרחב שרון, הוסיף, כי "לחלץ ילד נעול מרכב זה תמיד דבר מרגש שנותן סיפוק. בנוסף, אני מתרגש מההיענות המדהימה של המתנדבים, במרחב בכלל ובסניף נתניה בפרט. זה נותן רוגע ושקט לתושבים. אנו מבקשים מההורים להשאיר את המפתח עליהם לכל מקרה שרכב ננעל בטעות".

בידידים שבים ומזכירים להורים לאמץ "כלל מפתח" ולהקפיד על נשיאת המפתח בכל יציאה מהרכב. במקרה נעילה יש ליצור קשר מיידי עם מוקד ידידים במספר 1230 מכל טלפון.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן