נתניה חוגגת פורים עם קרנבל ענק ומופעים לילדים ולכל המשפחה

קרנבל פורים ססגוני ומיוחד יתקיים בפורים, 17 במרץ, בהרצל סטריט מול וכיכר העצמאות עם פרידה קאלו, ואן גוך ופיקאסו שיצאו מהמסגרת. 

0
387
צילום fotolia

קרנבל פורים ססגוני ומיוחד יתקיים בפורים, 17 במרץ, בהרצל סטריט מול וכיכר העצמאות עם פרידה קאלו, ואן גוך ופיקאסו שיצאו מהמסגרת. 

אחרי שנתיים מאתגרות בשל הקורונה, חוזרת העיר נתניה לחגיגות הגדולות המתקיימות מדי שנה במרכז העיר הוותיק בהשתתפות תושבי העיר ואורחיה. הקרנבל יתקיים במעמד ראש העיר, מרים פיירברג-איכר שכמיטב המסורת, שומרת בסוד למה היא מתחפשת.

 נתניה תלבש חג לכבוד פורים בהרצל סטריט מול וכיכר העצמאות ביום חמישי, 17 במרץ, בין השעות 10.30-14.30. במסגרת קרנבל הפורים, בהפקת היכל התרבות ובשיתוף מנהלת מרכז העיר, נתניה תצא מהמסגרת. נפגוש את פרידה קאלו, ואן גוך ופיקאסו עם עשרות להטוטנים, אמני רחוב, קוסמים ורקדנים.

 כמו כן יתקיימו על הבמה המרכזית הופעות ומופעים לילדים ולכל המשפחה. ברשימת המופיעים: מיכל הקטנה, הצמד הקומי עופר ומאור. מסיבת חג עם נופיקי והמסע של "בים בם בום" בשירי יורם טהרלב.

ביום שישי, שושן פורים, 18 במרץ יתקיים בין השעות 10.30-13.30, בהרצל סטריט מול, הפנינג אמני רחוב. בהפנינג ישתתפו להטוטנים ורקדנים. 

 ראש העיר נתניה, מרים פיירברג-איכר, מסרה כי "אחרי שנתיים במהלכם לא יכולנו לחגוג כמו תמיד ונאלצנו לחגוג בצמצום ולשמור על בריאותנו, אני מזמינה את הציבור הרחב לחגוג איתנו בנתניה".

 

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן