נתניה: חגיגה נשית לרגל יום האישה הבינלאומי

0
313
הסופרת דורית רביניאן
צילום גיל כהן מגן

את חגיגות יום האישה הבינלאומי תפתח ב-4 במרץ צעדת הבריאות "נשות נתניה מובילות בהליכה" במעמד ראש העירייה, מרים פיירברג-איכר ויועצת ראש העירייה למעמד האישה, עו"ד אילנה גורן.

תחילת הצעדה בכיכר חפר-סוקולוב, דרך רח' סוקולוב, המשך ברח' הרצוג בואכה שד' ניצה. בסיום יתקיים בטיילת הפנינג בריאות חגיגי שיכלול מסיבת זומבה, התעמלות חווייתית ונשנושי בריאות.

השחקנית שרה פון שוורצה, הסופרת דורית רביניאן ורקדנית הפלמנקו החרדית תמרי גונזלס הן רק חלק מהיוצרות שיתארחו בנתניה לרגל יום האישה הבינלאומי – זאת במסגרת המיזם – "בתים מארחים".

למערכת נתניה און ליין – נתניה און ליין נמסר מהיכל התרבות נתניה, כי נשים יוצרות ומנהיגות, תושבות נתניה, בהן עופרה חדד, מושית סגל, גלית בצר ולילך רפי תארחנה בבתיהן למפגש שחקניות ואמניות בולטות.

אירועי "בתים מארחים" יתקיימו ב-10 במרץ – כרטיסים במחיר מסובסד ופרטים ניתן לקבל בקופות היכל התרבות.

בנוסף יתקיים מופע של גיל שוחט, שיארח את הזמרת נורית גלרון. המופע יתקיים ב-8 במרץ יבהיכל התרבות העירוני שיארח את גיל שוחט ונורית גלרון בליווי תזמורת נתניה הקאמרית הקיבוצית למופע אינטימי, מרגש ויוצא דופן שהוא חלק מהסדרה האהובה "כשהקלאסי פוגש את הפופ" עם גיל שוחט. השניים יבצעו יצירות קלאסיות של גדולי המלחינים הקלאסיים – מוצרט, שוברט ובאך, לצד קלאסיקות ישראליות של וילנסקי, ארגוב רכטר, גרוניך וירצברג. דרך מלחיני רוק-פופ צעירים ששיתפו פעולה עם גלרון במהלך השנים – אביב גפן, בן ארצי, שילה פרבר ועוד.

פעילות נוספת לרגל יום האישה היא המופע "אהבה זה כל הסיפור", יתקיים אף הוא ב-8 במרץ. המופע יתקיים בבית יוחנן ויכלול שירים, מוזיקה וסיפורים מרגשים ומצחיקים.

שרה פון שוורצה, שחקנית
השחקנית שרה פון שוורצה. צילום באדיבות עיריית נתניה

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן