תזמורת נתניה הקאמרית קיבוצית מציגה: הפתעה

תזמורת נתניה הקאמרית הקיבוצית חוזרת לסדרת קונצרטים נדירה. הסדרה עם המנצח ומנהלה המוזיקלי הראשון, אבי אוסטרובסקי.

0
868
אבי אוסטרובסקי ינצח שוב על תזמורת נתניה הקאמרית קיבוצית. צילום יח
מאסטרו אבי אוסטרובסקי. צילום יח"צ

תזמורת נתניה הקאמרית הקיבוצית חוזרת לסדרת קונצרטים נדירה. הסדרה עם המנצח ומנהלה המוזיקלי הראשון, אבי אוסטרובסקי.

סדרת הקונצרטים הקרובה "לגעת באינסוף" של תזמורת נתניה הקאמרית הקיבוצית מפתיעה. היא צפויה להיות  אחת מהחוויות המוזיקליות הנדירות והמרגשות בעונה החמישים לתזמורת. בסדרה ייחודית זו, חוזר המאסטרו, אבי אוסטרובסקי, לנצח על הקונצרט. בדיוק כפי שעשה זאת בשנת 1970, עם היווסדה של 'התזמורת הקאמרית הקיבוצית".

אוסטרובסקי, מחשובי המנצחים הישראליים, שימש כמנהלה המוזיקלי הראשון של התזמורת בין השנים 1970 – 1973, ופעם נוספת בין השנים 1998- 2001. בהמשך דרכו,  ניצח על תזמורות בינלאומיות חשובות ומפורסמות. ברימה החלקית: התזמורת המלכותית האנגלית, הפילהרמונית של בריסל ורבות אחרות. בין השאר הופיע כמנצח בקונצרטים סימפוניים, בהפקות אופרה ברחבי העולם ואף הקליט תקליטורים רבים. ברשימה: סימפוניות של מאהלר, "פולחן האביב" מאת סטרווינסקי ועוד.

הסדרה מתקיימת במסגרת יובל ה-50 לתזמורת. על התזמורת ינצח המאסטרו אבי אוסטרובסקי. תשיר: הזמרת דניאלה סקורקה, מגדולות זמרות הסופרן בישראל.

בקונצרט ינוגנו יצירות מופת של ענקי המלחינים ביניהם, ה- "ארואיקה" מאת בטהובן. זאת לצד שירים ידועים  מפרי עטו של שוברט, בביצוע זמרת הסופרן הבינלאומית דניאלה סקורקה. דניאלה היא סולנית מצטיינת, שביצעה תפקידי סולו סופרן עם תזמורות ידועות בארץ ובעולם. סקורקה חברה במיתר אופרה סטודיו של האופרה הישראלית וזוכת פרסים רבים. דניאלה סקורקה זכתה, בין השאר, במקום שלישי בתחרות הבינלאומית לשירת בארוק ע"ש פייטרו אנטוניו צ'סטי באינסברוק. היא גם זעתה בפרס מצטיין ליצירה ישראלית.

מועדי הקונצרטים:

25.4.21 עין השופט 20:00.

27.4.21 גבעת ברנר 20:00.

28.4.21 נתניה  20:00.

29.4.21 דורות – 20:00.

1.5.21 מוזיאון ת"א, (אולם רקנאטי) – 21:00.

בתכנית:

בטהובן: הפתיחה ל "יצורי פרומתאוס".

שוברט – מבחר שירים לסופרן ותזמורת: דג הטרוטה, לילה וחלום. לסילביה, בך הרוגע, גרטכן ליד הכישור.

בטהובן: סימפוניה מס' 3 "ארואיקה".

לפרטים ולהזמנת כרטיסים: 077-466-1766 – 3579* או באתר התזמורת WWW.NKO.CO.IL

 

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן