נתניה הייתה טובה יותר, אבל זה לא הספיק מול תל אביב

במשחק, שהסתיים בתוצאה 2:1 לטובת מכבי תל אביב, נרשם רגע של מחלוקת בדקה 29; כאשר השופט בחר להתעלם מספק נגיעת יד של דן גלזר. 

0
292
דני עמוס, שוער מכבי נתניה
דני עמוס - שוער מכבי נתניה. צילום ניר אנשר

במשחק, שהסתיים בתוצאה 2:1 לטובת מכבי תל אביב, נרשם רגע של מחלוקת בדקה 29; כאשר השופט בחר להתעלם מספק נגיעת יד של דן גלזר. 

אכזבה במכבי נתניה, שקיוותה להמשיך את המומנטום ולסיים את המשחק מול מכבי תל אביב בניצחון או לפחות בתיקו.

אלפי אוהדי מכבי נתניה התייצבו בקריית אליעזר במוצאי שבת כדי לחגוג עוד שבת של כדורגל. נתניה של בני לם, עם מומנטום של ניצחונות על הקבוצות הגדולות, רצתה לעשות זאת שוב.

ואכן, נתניה הייתה טובה יותר על המגרש כמעט בכל דקות המשחק. עם זאת, הפעם זה לא הספיק לצהובים – שחורים מנתניה.

הדקות הראשונות במשחק נפתחו בסערה, דווקא, מהצד התל אביבי. שוער נתניה דני עמוס היה שם כדי לעצור. יהלומי נתניה שינו מהר מאוד פאזה ועברו למשחק שמח. בדקה 29 ארע אירוע שנו במחלוקת. שחקן נתניה,  עדן קארצב, בעט כדור אשר פגע בידו של דן גלזר. זה קרה ברחבת מכבי ת"א. שופט המשחק ניר לוי התעלם, ואילו שופטי מערכת ה-VAR לא סימנו לו. במכבי נתניה לא הסתירו את התחושות. לטענת הנהלת הקבוצה, שופט ה-VAR התעלם מנגיעת יד ברורה. מה שהיה מעניק לנתניה בעיטת עונשין.

המחצית השנייה החלה, גם היא בסערה, מצד הנתנייתים. אלא, שאלת המזל זימנה את השער הראשון – דווקא לטובת התל אביבים. התקפה תל אביבית ובעיטה לעבר השער, נבלמה ברחבה על-ידי היד של גלאבוב. ממרחק 11 מטרים הבקיעו התל אביבים ועלו ליתרון. אותו יתרון החזיק מעמד דקות בודדות. אביב אברהם ניצל טעות של הגנת תל אביב, העביר לזלאטנוביץ' שהשווה 1:1. קצת לפני הסוף, החלפה מבריקה של תל אביב שהכניסה את אוסקר גלוך, הכריעה את המשחק. 2:1 בסיום לטובת תל אביב.

נכון לבוקר יום ראשון נתניה עדיין ממוקמת במקום רביעי. עם זאת, הקרב והפרש הנקודות בין המתחרות על המקום הרביעי (בין השאר בני סכנין), צמוד מאוד.

 

 

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן