נתניה: בת 14 עומדת בראש הפקת ערב מחווה ענק לנכי צה"ל

2
374
מרעיון למציאות. סהר סבג

זמרים, אמנים, צלמים, דוכני מזון, עדויות וסיפוריהם האישיים של נכי צה"ל – זהו רק קמצוץ מערב מחווה מיוחד לנכי צה"ל אותו מפיקה סהר סבג, תיכוניסטית שמודה: "אני פטריוטית".

באחת השבתות הקיציות, במהלך מבצע צוק איתן, נסעה סהר סבג (14), תלמידת תיכון באורט יד ליבוביץ' נתניה עם אביה, מוטי, לבית החולים סורוקה כדי לבקר ולתמוך בחיילים פצועים. המפגש הותיר בה רושם עז, עד כדי כך, שבשבוע הבא היא תקיים ערב התרמה למען נכי צה"ל – אותו ארגנה בעצמה, במיומנות ובהרבה אהבה.

"נסענו למקום העצירה של החיילים  להתרעננות, תפסנו כמה חיילי יחידת מגל"ן שהיו צריכים להיכנס באותו היום לרצועה והבאנו להם חבילה מלאת כל טוב. חוויה מעצימה. כמה חודשים לאחר מכן הצטרפתי לפרויקט מיכא"ל , פרויקט מיצוי כישורים אישיים למצוינות בהנחיית אורי לפיד. המיזם פיתח אותי ואת האמונה העצמית שלי- שהכל אפשרי אם רק רוצים מספיק. לאחר סיום הפרויקט, המנחה החליט להפוך את כל מה שלמדנו למציאות: פרויקט חדש למען הקהילה", היא מספרת לנתניה און ליין – ksn.

מדוע בחרת דווקא בנכי צה"ל?

"קודם כל, זו הייתה מעין סגירת מעגל עם אותו יום שבת במבצע צוק איתן. אני, אישית, מעריצה את חיילי צה"ל והם גיבורי-על בעיני- מקריבים את גופם, נפשם וחייהם לביטחון האישי שלי ושל כל בן ובת אדם שחי פה במדינת ישראל. על זה הם ראויים למלוא הכבוד והכרת התודה האפשרית".

מה מצפה לנו באירוע?

"הולך להיות ערב מושקע: סיפורי עדות מפיהם של נכי צה"ל שיעלו ויספרו את סיפור פציעתם, הופעות אורח של מגן דהרי והגיטרה בקטעים מתוך "האופנוען בדרכים" , סטנד-אפ של גיורא זינגר מ"קומדי בר" ועוד. עלות הכניסה היא סמלית, 20 שקלים לאדם, כאשר כל ההכנסות יתרמו כמובן לשיקום נכי צה"ל בבית הלוחם בתל אביב".

הייתה היענות לארגון האירוע?

"בוודאי, כולם נרתמו: ההורים פתרו כל שאלה או תסבוכת, החברים מהלימודים ומהצופים הראו את טוב ליבם ועזרו בכל. גם משה אחרק, נכה צה"ל שנפצע במלחמת שלום הגליל הפנה אותי לגופים שונים ועזר המון, זאת לצד חיים אזר וכל החבר'ה בארגון נכי צה"ל בשלוחת נתניה. איילת קולירין מאגודת הידידים הייתה שם לכל שאלה ובקשה, דפוס קשת ודפוס אי בי סי פתחו את ליבם ותרמו פליירים, הנהלת ביה"ס אורט פתחה את שערי החצר וכמובן ברכה, המחנכת המדהימה שלי שהראתה לי עולמות חדשים".

 

18/5/15 יום ב' בשעה 18:00, ביה"ס אורט יד ליבוביץ', רחוב פנקס 34.

עדיין לא הצטרפתם ועשיתם לייק לעמוד הפייסבוק שלנו? זה הזמן: נתניה און ליין – ksn מבית נתניה און ליין

2 תגובות

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן