נשים מובילות מנתניה דיגמנו באירוע התרמה

מעל 400 מתושבי העיר צפו בתצוגת אופנה שהתקיימה ברחוב קראוזה. על המסלול צעדו נשים מובילות מנתניה, באירוע בו כל ההכנסות לטובת נערות בסיכון. 

0
2559
נשות נתניה, שדיגמנו ותרמו בגדים מארונם הפרטי - לטובת נערות בסיכון. צילום נורית מוזס
התגייסו לטובת נערות בסיכון. צילום נורית מוזס

מעל 400 מתושבי העיר צפו בתצוגת אופנה שהתקיימה ברחוב קראוזה. על המסלול צעדו נשים מובילות מנתניה, באירוע בו כל ההכנסות לטובת נערות בסיכון. 

מעל 400 איש צפו בתצוגת אופנה מיוחדת במינה.  תצוגת האופנה, כחלק מאירועי יום האישה. בנתניה. את האירוע יזמה היועצת לקידום מעמד האישה בעיריית נתניה עו"ד אילנה גורן. גורן רתמה שותפים נוספים. בהם: ויצ"ו, מנהלת מרכז העיר, היכל התרבות, מוזיאון נתניה ועשרות נשים מובילות תושבות העיר. 

הרעיון מאחורי תצוגת האופנה "סיפורי בדים", התבסס על רעיון קהילתי. לפנות אל ידועניות, יזמיות, שכירות ועצמאיות מכל קצוות הקשת הנשית בעיר. להציע לנשים לתרום בגד שנמצא אצלן בארון ללא שימוש. ללבוש ולדגמן אותו על מסלול בלב העיר. לאחר התצוגה, יימכרו בגדים אלה בביגודיות של ויצ"ו. כל הכספים שייאספו יוקדשו להעצמת נערות בסיכון.

גורן מספרת, כי הרעיון לקיים את תצוגת האופנה מאגד בתוכו אחווה נשית. ולא רק, אל גם התגייסות ונתינה של נשים חזקות למען נשים אחרות. "יש בזה גם אלמנט של שמירה על איכות סביבה ושימור משאבים  כדי למנוע צרכנות מיותרת".

"חלק גדול מהדוגמניות שהשתתפו הן נשים עצמאיות ובעלות מקצועות חופשיים. על המסלול צעדו עורכות דין, תומכות לידה, יועצות שינה, מתווכות נדל"ן ויועצות תקשורת. בלוגריות אופנה, מאפרת בעלת עסק לאיפור ותסרוקות, דוברת וגם הח"כית לשעבר ד"ר עליזה לביא".

על המסלול צעדה גם ראש עיריית נתניה, מרים פיירברג-איכר, שתרמה שמלת ערב מארונה הפרטי. לצד הנשים שצעדו, דיגמנו בנוסף 12 דוגמניות מקצועיות מסוכנות פרואייג'ינג מודלס. את התצוגה הפיקה סמדר גנזי. את התצוכה הנחה העיתונאי ובלוגר האופנה יואב מאיר. 

מנכ"לית הרשות לקידום מעמד האישה, איילת רזין ויו"ר ויצו ישראל, אורה כורזים, הודו לכל המשתתפות.