נציג ללניאדו בכנס רוקחות בינלאומי

0
230
מנהל בית המרקחת בבית חולים לניאדו, סאיד עמראנה. צילום באדיבות בית חולים לניאדו

ייצוג מכובד ללניאדו בכינוס בינלאומי לרוקחות בבתי חולים – מנהל בית המרקחת בבית חולים לניאדו בנתניה שימש כנציג בית החולים בכנס.

הכנס הבינלאומי העוסק בבטיחות בתרופות התקיים לאחרונה במינכן. זו השנה הרביעית ברציפות בה מתקבל מחקר שנערך בבית המרקחת בלניאדו כמחקר הראוי להצגה בכנס מכובד זה.

מבית חולים לניאדו נמסר, כי המחקר עסק בהגברת המודעות של אנשי ונשות סגל רפואי לאינטראקציה בין תרופות שונות. האינטראקציה בין התרופות הינה גורם בעל משמעות מכרעת בהחלמת המטופלים וככל שהמודעות לאינטראקציה הזו תגבר כך יגברו סיכויי ההחלמה וקצב ההחלמה.

המחקר בחן מספר תרופות בעלות אינטראקציות פוטנציאליות שיש להם השפעה דרמטית זו על זו והעלה את מודעות הסגל הרפואי ע"י הצגת שאלונים שונים ופגישות אישיות של צוות בית המרקחת עם אנשי הסגל הרפואי במחלקות. המסקנות העלו כי חלה עלייה במודעות הרופאים בשיעור של כ-51% בממוצע בכלל מחלקות לניאדו. עם כניסת תיק החולה הממוחשב לעבודה שוטפת יכנסו לתוכנת התיק גם האינטראקציות השונות ובכך תגבר המודעות לשלב המקסימלי שלה היות והמחשב "יאלץ" את אנשי הסגל לאשר אותם לפני כתיבת המרשמים השונים.

בנוסף להצגת המחקר בנושא האינטראקציות הוזמן מנהל בית המרקחת בלניאדו להרצות כמרצה בכיר בתחום מעקב רוקחי – תרופתי אידאלי תחת משתנים סביבתיים.

נדב חן, מנכ"ל לניאדו, בירך את עמראנה על הישגיו האקדמיים וציין כי "בית המרקחת במרכז רפואי מהווה חלק משמעותי במלאכת הטיפול וההחלמה. אני מעריך מאד את העבודה הנעשית בבית המרקחת ובטוח כי הצוות יגיע להישגים נוספים שיזכו להכרה בינלאומית".

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן