נפתחה ההרשמה ללימודים בכיתת המחוננים בבית הספר אלדד

כיתת המחוננים בנתניה הינה כיתה על-אזורית והיא מיועדת לתלמידים העולים לכיתה ז'. תכנית הלימודים מופעלת על ידי האגף למחוננים ולמצטיינים במשרד החינוך

0
376
בית ספר אלדד
בית ספר אלדד

כיתת מחוננים בנתניה הינה כיתה על-אזורית והיא מיועדת לתלמידים העולים לכיתה ז'. תכנית הלימודים מופעלת על ידי האגף למחוננים ולמצטיינים במשרד החינוך

זו השנ הרביעית ברציפות בה פועלת בנתניה כיתת המחוננים בחטיבת הביניים אלדד. הכיתה הינה כיתה על אזורית וההרשמה מותנית במבחני קבלה המיועדים לתלמידים ותלמידות העולם לכיתה ז'.

על-פי הנחיות מינהל החינוך בנתניה ומשרד החינוך, לכיתה יתקבלו תלמידים שיעברו את מבחן הקבלה מטעם האגף למחוננים ומצטיינים של משרד החינוך. בנוסף, ראיון קבלה שייערך עם הצוות הפדגוגי של בית הספר. זאת, בכפוף כמובן, למקום פנוי בכיתה. המבחן כרוך בתשלום .

תכנית הלימודים, המופעלת על ידי האגף למחוננים ולמצטיינים במשרד החינוך, היא בשיתוף מינהל החינוך ובית הספר אלדד. תכנית הלימודים מאפשרת לתלמידים לפתח מצוינות אישית, ערכית וחברתית. זאת לצד פיתוח כישורי מנהיגות ואחריות לסביבה ולזולת.

לדברי רכזת התוכנית באלדד, סימה זפרני אונגר, בכיתות  מלמדים מורים אשר עברו הכשרה מיוחדת. ההכשרה כוללת העמקת הידע המקצועי. כמו כן, פיתוח מומחיות בעבודה עם תלמידים מחוננים. זאת, כמובן, באמצעות היכרות מעמיקה עם המאפיינים והצרכים של אוכלוסיית התלמידים. בתכנית הלימודים דגש רב, הבנה  והתייחסות לצורכיהם הייחודיים בתחום הקוגניטיבי, הרגשי והחברתי. המורים מומחים בכלים פדגוגיים ודידקטיים עבור אוכלוסיית תלמידים זו.

תכניות הלימודים נשענות על תכנית הלימודים הרשמית הרגילה ללא האצה, אך כוללות מרכיבים של  העשרה, הרחבה והעמקה. כולל, כמובן, שעות תוספתיות והעשרה בתחומים שונים.

"התאמה זו נועדה לפתח את הפוטנציאל הגבוה של התלמידים לכדי מיומנות גבוהה. לעודד ולתרגל את היצירתיות ולשמר את המוטיבציה הלימודית והסקרנות. המטרה היא, שהתלמידים ייהפכו לאוהבי למידה בוגרים המסוגלים להתמודד בהנאה עם משימות למידה קשות ומאתגרות".

"לכל מקצוע אנו כותבים סילבוס אשר מהווה מסמך המקשר את התלמידים ועם מה שמצופה מהם. הסילבוס הוא כלי עזר לשיפור ההוראה, כלי מארגן ויוצר מפת דרכים לתלמיד וקו מנחה למורה", מסכמת זפרני אונגר.

כתבות נוספות בנתניה און ליין – ksn: 

התיירות מתעוררת: כ-150 תלמידים מנורבגיה התארחו בנתניה

 

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן