נפטרה הצעירה שהתמוטטה במסיבת טבע

0
113
צילום fotolia

בית החולים סורוקה הודיע ביום רביעי בשעות הערב, על מותה של הצעירה בת ה-20 שאושפזה בסוף השבוע לאחר מסיבת טבע בדרום. מבית החולים נמסר, כי הצעירה הגיעה במצב אנוש למחלקה לטיפול נמרץ, וכי ככל הנראה סבלה ממכת חום קשה שהובילה לקריסה של מערכות הגוף.

לעניין חשד המשטרה, כי הצעירה השתמשה בסמים או אלכוהול שהביאו להתמוטטותה, נמסר מבית החולים, כי לא נמצאו עדויות לשימוש בסמים ובאלכוהול.

בתוך כך הוארך מעצרו של צעיר תושב דרום הארץ, ממארגני המסיבה, אשר נעצר בחשד לחבלה ברשלנות וניהול עסק ללא רישיון. במשטרה אף מייחסים לו חשד, לכאורה, להריגה. נציג המשטרה טען בדיון על הארכת מעצרו, כי "יש עדויות וראיות שקושרות את המארגנים שעיכבו את הטיפול הרפואי בצעירה. מדובר בכמה שעות שאולי הביאו למותה".

בנוסף עצרה המשטרה, במהלך השבוע, שבעה צעירים החשודים, אשר ככל הנראה היו קשורים לארגון המסיבה. בין החשודים היה צעיר מנתניה, אשר שימש כאיש סאונד במקום, אולם הצעיר שוחרר על ידי בית המשפט, לאחר שקיבל את טענת פרקליטו, עו"ד רן עטיה, כי אין לצעיר קשר לארגון המסיבה. עו"ד עטיה טען, כי הצעיר רק נתן את שירותיו המקצועיים במקום וכי הוא לא אחראי על רישיון עסק.

גורמים במשטרה מסרו, כי החקירה מתמקדת בנושא רישיון העסק, שלא היה למקום. לדבריהם במידה והיה רישיון עסק ולו זמני, היה במקום אמבולנס או צוות רפואי, אשר יכול היה לטפל בצעירה באופן מיידי ואולי בכך להציל את חייה. החקירה נמשכת.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן