התיק נגד האדם שהכה למוות גבר שניסה לרצוח אותו ייסגר

בני טוחטייב, תושב נתניה, מצא עצמו נאבק על חייו, לאחר שאילן זכרוב ירה לעברו מטווח קצר. הפרקליטות החליטה לסגור את התיק נגד טוחטייב, שהרג את התוקף.

0
520
תמונת אילוסטרציה של אקדח עם כדורים
צילום fotolia

בני טוחטייב, תושב נתניה, מצא עצמו נאבק על חייו, לאחר שאילן זכרוב ירה לעברו מטווח קצר. הפרקליטות החליטה לסגור את התיק נגד טוחטייב, שהרג את התוקף.

כתב אישום בגין עבירות של נשיאה והובלת נשק, שיבוש מהלכי חקירה ובהדחה בחקירה, הוגשו נגד ארנסט זכרוב (37). מכתב האישום עולה, כי בני טוחטייב (המתגורר בנתניה) היה מסוכסך עם תושב חדרה אילן זכרוב. אילן זכרוב, כך על-פי כתב האישום, החליט להמית אותו. יחד עם אחיו ארנסט הגיע ברכב לביתו של טוחטייב כשהוא מחזיק באקדח ומחסנית טעונה.
מכתב האישום שהוגש בבית משפט מחוזי לוד, עולה כי אילן זכרוב הלך לעברו של טוחטייב, שלף אקדח וירה לעבר פלג גופו העליון מטווח קצר. בין השניים התפתח מאבק פיזי, שבמהלכו חטף טוחטייב את האקדח מידו של אילן זכרוב. טוחטייב היכה עם קת האקדח את אילן זכרוב, עד שהאחרון התמוטט. על-פי כתב האישום, ארנסט פינה את אחיו אילן באופן עצמאי לבית חולים. לאחר כמה ימים, מעוצמת המכות שספג בראשו, אילן נפטר.
טוחטייב, שכאמור נפצע מהירי לעברו, פונה באמצעות מד"א. הוא נותח והחלים. עם תום חקירת המשטרה, החליטה הפרקליטות לסגור את תיק החקירה נגד בני טוחטייב בטענה כי פעל מתוך הגנה עצמית.
לעומת זאת, כנגד אחיו של המנוח, ארנסט זכרוב, הגישה הפרקליטות כאמור כתב אישום. בין השאר טוענים בפרקליטות, כי עוד בטרם אחיו נפטר מפצעיו, שלח ארנסט הודעה לזוגתו של אילן – בה הורה לה למחוק ולהרוס את כרטיס הסים בטלפון הנייד ברשותה. עוד נטען בכתב האישום, כי בזמן שבת הזוג ואביו של אילן זומנו לחקירה במשטרה, הורה להם הנאשם לומר, כי אינם יודעים דבר על נסיבות האירוע.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן