נוהל חדש בנתניה: מבקשי היתר בנייה יחויבו להציג הדמיה

0
423
אלי דלל, מ
אלי דלל, מ"מ ראש עיריית נתניה

למניעת טעויות עיצוביות: מגישי בקשות לקבלת היתרי בנייה לבנייה רוויה (מעל ארבע קומות) ולבנייני משרדים, יחויבו מעתה ואילך לצרף גם הדמיה של המבנה.

על רקע אין ספור בניינים שהוקמו בנתניה ולאחר סיום בנייתם, התברר כי לא התאימו לנוף הכללי, התקבלה ההחלטה.

את ההחלטה קיבלו אלי דלל, סגן ומ"מ ראש העירייה ויו"ר ועדת המשנה לתכנון ולבנייה. יחד עם ארז טל, מהנדס העירייה. ביום שני הוצגה ההחלטה לאישור ולידיעת חברי ועדת משנה בדיון שהתקיים ביום שני.

"מטרת צירוף ההדמיה היא להמחיש לבודקי התכניות במינהל ההנדסה ולוועדת המשנה את המבנה טעון ההיתר". רק בדרך זו יוכלו לבחון בצורה מיטבית האם וכיצד הוא משתלב בסביבה. בדגש על הסביבה בה הוא עתיד להיות מוקם". דלל הוסיף עוד, כי "עלות הכנת ההדמיה ליזמים ולקבלנים היא שולית".

ההחלטה הזו מצטרפת להחלטה קודמת שקיבל דלל כיו"ר ועדת המשנה. החלטה בדבר הוספת ברקוד (קוד QR) לסריקה באמצעות הטלפון הנייד. הברקוד מתייחס להודעות בנושא תכנון ובנייה המתפרסמות בקרנות הרחוב ובלוחות המודעות. הברקוד כבר מופיע על גבי ההודעות, ומאפשר צפייה במסמכי תכנית הבנייה שההודעה מתייחסת אליה.

למערכת נתניה און ליין הוסיף, כי "לאחר שהבקשות הבאות להיתר יוגשו בצירוף הדמיה, אבחן אפשרות נוספת. במסגרת זו להכליל את ההדמיות במסמכים שמתגלים כאשר סורקים את הברקוד".

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן