נהג האמבולנס יילד תינוק בצד הדרך

בדרכו הביתה ממשמרת פגש חובש בכיר דניאל מוסטוב בזוג כורע ללדת; דניאל רץ אל רכבם ויילד את האישה; לאם ולתינוק שלום

0
176
חובש בכיר דניאל מוסטוב. צילום באדיבות דוברות מד"א

ביום שני בשעות הבוקר סיים דניאל מוסטוב, חובש בכיר ונהג אמבולנס במד"א, משמרת לילה כנהג אמבולנס בתחנת מד"א נתניה. דניאל נסע לביתו עם האמבולנס, על מנת להוות כוח עתודה רפואית למקרה חירום. דקות ספורות לפני שהגיע ליעד, בעת שעמד בצומת, שמע מוסטוב דפיקה חזקה על דלת האמבולנס. עד מהרה גילה שבצד השני של הדלת אזרח שאשתו נמצאת ברכב ליד בלידה מתקדמת.

בני הזוג תושבי בני ברק היו בדרכם אל בית החולים לניאדו בנתניה. –בעודם בדרכם חשה האישה לפתע צירים מתקדמים וירידת מים. הבעל הבחין באמבולנס מד"א שממתין לרמזור ירוק בצומת ומיד ניגש אליו. דניאל רץ מיד אל הרכב, דיווח למוקד מד"א על מנת להזעיק למקום צוות טיפול נמרץ והחל ליילד את האישה ברכבה.

לאחר דקות ספורות של טיפול, הסתיימה הלידה בהצלחה עם תינוק בריא. דניאל חימם את התינוק, בדק את המדדים וגזר יחד עם האב את חבל הטבור. לאחר דקות הועבר התינוק יחד עם אימו לניידת טיפול נמרץ, שהמשיכה את הטיפול ופינתה את המשפחה הנרגשת אל בית החולים.

מוסטוב סיפר על ההפתעה שחיכתה לו באמצע הכביש. "לקראת רבע לשמונה, הייתי ממש בשכונה של הבית שלי בסוף משמרת ארוכה. פתאום מישהו רץ ודפק לי על דלת האמבולנס. הוא צעק שאשתו יולדת ברכב . תוך שניות מצאתי את עצמי מתחיל ליילד עם כל הציוד. לאחר שווידאתי שכל המדדים תקינים והתינוק בריא ובוכה, הרגעתי את ההורים הנרגשים. חתכנו יחד עם האבא את חבל הטבור. סייעתי עד היום להרבה נשים ללדת, אבל אין ספק שזו הכי מקורית. לאחר שבני הזוג התאוששו והבינו את מהירות התגובה של מד"א, הם הודו לי מאוד והתרגשו".

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן