מעל 10,000 מבקרים בפלנתניה במסגרת שבוע החלל

מרכז החלל, פלנתניה, שבר שיא מקומי. מעל 10,000 מבקרים לקחו חלק בעשרות פעילויות לרגל שבוע החלל. בין הפעילויות: דגם חללית והרצאה של אסטרונאט

0
241
בתמונה, בני נוער ואסטרונאוטים במסגרת ביקור במרכז החלל בנתניה - פלנתניה
ביקור במרכז החלל בנתניה - פלנתניה

מרכז החלל, פלנתניה, שבר שיא מקומי. מעל 10,000 מבקרים לקחו חלק בעשרות פעילויות לרגל שבוע החלל.

במהלך כל השבוע ילדים, הורים, סבים וסבתות, וכן תלמידי עשרות כיתות מנתניה ומכל רחבי הארץ, נהנו משלל אטרקציות ייחודיות.

במהלך הביקור עלו המבקרים במעלית החלל והגיעו לתחנת החלל, לירח ולמאדים. בכל העמדות התבקשו המשתתפים לבצע משימות מיוחדות. כחלק מהפעילויות הקרינו מסע בחלל בפלנטריום, וכן הרכיבו המשתתפים משקפי מציאות מדומה. במסגרת שבוע החלל התקיימה הרצאה אותה הוביל אסטרונאוט.

השנה הקדישה סוכנות החלל את שבוע החלל לנושא "החלל בשירות כדור הארץ". זאת, לציון 40 שנה לפעילות הישראלית וכן 20 שנה לאסון מעבורת החלל קולומביה. באזור קולומביה נספה האסטרונאוט הישראלי הראשון, אילן רמון ז"ל. במהלך השבוע ביקרה ראש עיריית נתניה, מרים פיירברג-איכר, יחד עם בכירי העירייה, במרכז פלנתניה. במהלך הביקור התנסתה יחד עם קבוצת ילדים שהגיעה במעלית לחלל.

מנהלת הפלנתניה, שלי גרינברג, הוסיפה כי "השנה נבחר הפלנתניה להוביל את אירוע שבוע החלל מטעם סוכנות החלל הישראלית. אני שמחה שלמעלה מ-10,000 מבקרים הצביעו ברגליים. הם הגיעו לפלנתניה ונהנו מעולם החלל שהנגשנו לקהל הרחב. אני מזמינה את כולם להמשיך ולהגיע לאורך כל השנה".