מסכמים שבוע של רכילות

0
161
צילומים: בני טפירו, אדר זוצקי ואיציק בן שושן

למה מיכה פדרינג נכנס להיכל התהילה של הסטייק האוס, מי ארז את עצמו לסופ"ש בברלין וכמה הדרנים רשמו דניאל סלומון ודנה עדיני בהופעתם בלגנסקי, נתניה. כל הרכילות…

היי חברים, מקווים שלא נכנסתם לתרדמת חורף. אז לאחר שבכינו מהתרגשות בחדר הלידה יחד עם אייל גולן ורוסלאנה שלו, וקינאנו בבר רפאלי על שהגיחה לאנגליה כדי להתארח באקס פקטור הבריטי, הגיע הזמן לחזור לרכילות של הפרובינציה הנתנייתית, המעניינת לא פחות.

 על אתגר הטרמינייטור שמעתם? אם לא, אז כדרי שתדעו שמסעדת הסטייק האוס הדנדשית, שנפתחה לה במתחם הפקטורי, יצאה באתגר יוצא דופן: הגיבור שיסיים המבורגר במשקל של 2.2 קילוגרמים בתוך שעה, יקבל את הטרמינייטור על חשבון הבית פלוס תמונתו של הגיבור בהיכל התהילה.

 הראשון שעשה את זה הוא הפרסומאי ונגן האקורדיון, מיכה פדרינג, שהודיע לבעלי המסעדה, בבר (אברהם) חימי, על כוונתו לחסל את המבורגר הענק. וכך, לראשונה בארץ, בעיר הקודש נתניה ליתר דיוק, במסעדת הסטייק האוס, התנפל פדרינג על ההמבורגר הענק וסיים אותו בפחות משעה. קצת אחרי שהצטלם ותמונתו נתלתה על היכל התהילה, התפנה פדרינג לקינוח קטן: עוד המבורגר – הפעם בגודל סביר של 500 גרם…

 ככה לידיעתכם, הרקדנית אור לביא לקחה הפסקה מהחזרות האינטנסיביות לפסטיגל שייערך בחנוכה לטובת חגיגות יום-הולדתה ה-22 במספר. אל פאב ההנזל וגרטל בו היא עובדת, נהרו עשרות חברים וחברות שהגיעו לפרגן לכלת השמחה.

 חגגו עם לביא (וגם רקדו בין לבין): ספיר גיל, ליאור שריר, אריאל שטרית, ענבל קובל, סונדרה ארביב, מאי ברכה, נטלי לוי, ספיר תעשה, סיון אליהו, סהר אדרי ובן זוגה גיא שלום, חן ברוך, דינה סויסה, דניאל לאלא, איב הראלי, אדר יחזקאל, מאי ירמיצקי, בר חלפון, ניב בן-חמו ואיך לא, הבעלים גל ואתורי ושותפו מישל דורון שלא שכחו לתעד את העוגה שקיבלה.. ישר לפרצוף… יאמי…

 אפרופו גל ומישל, צפו לסיקור מיוחד לרגל חגיגות יום ההולדת של השניים, אשר יערכו בצהרי שבת הקרובים בהנזל. אנחנו, בצהוב של נתניה און ליין – ksn נהיה שם… ואתם?

שמח בצהוב
שמח בצהוב

 מזל"ט ענקי נשלח לאליאור חסן (כלבו יוסי) שארז את עצמו פלוס בת הזוג לברלין הקפואה בכדי לחגוג את יום הולדתו ה-26. ובפינת הפפראצי השבועית: אורי כהן המעלף שטס לשבוע תענוגות ברומניה לשם ביזנס ופלז'ר.

 מזל טוב גם  לרעות לבית מלול ובח"לה, מתן כהן, אשר נשבעו בחמישי האחרון שבועת עולמים זה לזו ונישאו לבעל ואישה בגן האירועים חצר נצר. בצהוב מאחלים לזוג אושר נצחי ומלא לאב איז אין דה אייר.

 יום-הולדת שמח במיוחד עבר גם על איש הפיננסים ופעיל הליכוד, מיכאל יצחקוב, שחגג 27 חורפים בטראבין ההרצלייני עם המשפחה והחברים. ברכות גם לשרין עמרם שגדלה בשנה וציינה זאת בלילה משגע בליין הבלאק סנדיי של האיניגו מונטויה.

 מזל"ט בסבב אחרון מגיע לאושיה המקומיות, שי אוחיון, לרגל יום הולדתו, וגם ליועצת הנדל"ן הנחשבת, תיקי קופפרשטיך, מבית רימקס קריית השרון, שקיבלה שפע של בלונים וזרי פרחים מכל החברים הטובים.

 קבלו את כנרת שמע, מפיקת התכניות ברדיו 90, יחד עם הזמר גד אלבז שהתארח בתכנית "פותחים את השבוע" והעניק לכנרת את אלבומו החדש, עם הקדשה מיוחדת ומרגשת. בצהוב של נתניה און ליין ירוקים מקנאה.

 בשעה טובה: ברכות לטל מן ויעקב מימון על פתיחת הסניף החדש של מטרו אקספרס: מחיר נמוך על איכות גבוהה. אם בא לכם להתפנק על קפה טעים (רשת לנדוור) ומאפים שנמסים בפה (מבית בונז'ור) בעלות מצחיקה של חמישה שקלים בלבד… רוצו לרחוב שער העמק, שווה ביותר!

משוחררת… משוחררת… משוחררת: אחלו מברוכ ובשעה טובה לנופר וקנין שנפרדה ממדי החאקי והשתחררה מצה"ל לאחר שירות מלא חוויות בוינגייט. מסיבת הפרידה הייתה מלאת התרגשות, אוכל וקינוחים כיד המלך.

לימודים ונהנים: בשני האחרון הגיעו הסטודנטים מהפקולטה למשפטים של מכללת נתניה אל מועדון הג'ולי רוג'ר על-מנת לחגוג את פתיחתה של שנה א'. ההפקה, בניצוחם של ספיר גולן, אורי קרן, עידו יאמה, גרא אילגנייב ומתן פינוס, מבעלי המקום שפינקו לאללה.

 ועוד בענייני סטודנטים: במסגרת שבוע היזמות העולמי הגיעה איריס שור למכללת רופין להרצאה מרתקת. איריס, שעשתה את האקזיט הראשון שלה בגיל 28 בלבד ונבחרה בין אנשי השיווק הבולטים בהיי-טק הישראלי, לימדה את החבר'ה הצעירים איך להצליח עם פחות מ-25 שקלים. בנוסף, היזם והמנטור אמיר רווה הגיע בערב יום שלישי לפאב הרינגו השכונתי והרצה על כריזמה נרכשת. צהוב למשל, הייתה מבזבזת את כל התקציב על פלאפל מוסא…

 גם "הגג", המרכז העירוני לצעירי וצעירות העיר, אירח את מייסד ומנכ״ל האפליקציה ״חוליו״, גיורא מנדל בבר המרפי'ס בפולג.

 הופעה רומנטית במיוחד נרשמה לזכותם של דנה עדיני ודניאל סלומון, שהגיעו בשבוע שעבר לפאב הלגנסקי המקומי ונתנו בראש במופע אינטימי וסוחף, כולל ארבעה הדרנים כי הקהל שהתאהב בשניים, שהם גם בני זוג לחיים, לא הפסיק למחוא כפיים.

 עוד קצת בגזרת הסלבס: ברכות חמות נשלחות לשי-לי שינדלר, פרזנטורית רשת אופנת ההריון רמי-לי, על שילדה בשבוע שעבר את בנה הבכור. לאם ולבייבי שלום.

 יש לנו אובססיה קלה לעמוס תמם, אנחנו מודים, אבל עם יד על הלב, למי אין? בחמישי האחרון התקיימה הצגת הבכורה של  המחזה "חשמלית ושמה תשוקה" בתיאטרון הקאמרי התל-אביבי, אשר התאחד לכבוד ההפקה עם שחקני תיאטרון הבימה. להרמת הכוסית הגיעה כל הברנז'ה. עמוס תמם, כוכב המחזה הלוהט פלוס האישה טל נרובאי, יבגניה דודינה, צדי צרפתי, איציק כהן, גלית גוטמן ובן זוגה יגאל אהובי, גלית גיאת, גיל ריבה, רבקה זוהר, שלמה וישינסקי וכמובן  גברת צהוב, שיר אוסטפלד, שלא מפספסת הזדמנויות…

 מזכירים לכם לעשות לייק לעמוד הפייסבוק שלנו ולהתעדכן בכל מה שלוהט: נתניה און ליין – ksn . יאללה ביי

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן