מסכמים שבוע של צהוב

1
163
חגיגות שוות במיוחד. צילומים: עדי עזרא, יח"צ ועצמי

כל הרכילויות המקומיות בביצה הנתנייתית, שעשו לנו את השבוע צהוב…

מה עניינים אנשים יפים? דצמבר כבר הגיע אלינו וטוב שכך, יש לנו חודש אחד בלבד כדי לסיים את שנת 2014, אז בואו נעשה הכל שהפרק ה-12 יהיה מושלם. יאללה מתחילים.

זה קרה בשישי שעבר. קבוצה נבחרת של נשות העיר נפגשה לפאנל ראשון מסוגו הפתוח לכלל, במהלכו הועברה הרצאה על-ידי חברת הכנסת ותושבת הפרובינציה הנתנייתית, ד"ר עליזה לביא, שגם מכהנת כיו"ר הוועדה למעמד האישה. ברשימת המשתתפות בבוקר שכולו שישי נשי: חברת המועצה, עו"ד שירי חגואל – סיידון, פעילת הציבור טלי מולנר, הקולגה והעיתונאית ציפי קפל, יו"ר ועד תושבי מרכז העיר עירית גולני, המומחית לזומבה ולריקוד, הכוריאוגרפית ריקי מן, מפיקות האירוע ג'וליאנה בן-אברהם וסמדר דרומי, מנכ"לית מרכז קהילתי מזרח, ועוד… ועוד…

ואם כבר בענייני שישי עסקינן, אז היה פרוע לאללה בהופעת הצהריים של ירמי קפלן בפאב אורנוס שהתמלא עד אפס מקום. אם בא לכם להמשיך עם השמח, אנחנו בצהוב של נתניה און ליין מציעים לכם מראש לתפוס מקום ביום שישי (19.12). הסיבה: מאור כהן מתארח.

בצהוב אוהבים מעשים טובים: סמסו מברוכ ובשעה טובה לשמעון חדאד, כעת הוא רשמית מוהל מוסמך. השבוע ערך שמעון את הברית הראשונה ואת הכסף שניתן לו תרם לחגיגת בר-מצווה לילד יתום. באותה הזדמנות הכריז, כי את כל הבריתות שיתקיימו עד ראש השנה יערוך בהתנדבות. ביג לייק!

מזל טוב מגיע גם לשחקן ולכותב המוכשר, רן דואני, שחגג השבוע את יום הולדתו ה-23 במספר באוטו-בר שבביתן אהרון. באו לפרגן: רינת סטטיה, אורן איילון, שיר דיגמי, חן כהן, ליאל באוור, רותם תורג'מן, איתי פריג', לימור סרור, ליטל מגן ויוסי מדר. בהמשך נרשמו גם חגיגות בזירה התל-אביבית. בצהוב שולחים ימבה נשיקות.

ואילו בני תבל חגג השבוע 39 חורפים לחייו עם בת הזוג קורל עטיה, שפינקה אותו במתנות ובארוחה רומנטית מושקעת.

שמח בנתניה. צילומים: תמיר ישעיהו, יח"צ ועצמי
שמח בנתניה. צילומים: תמיר ישעיהו, יח"צ ועצמי

 סלבס, סלבס, סלבס: יהודה לוי לא מרפה. השחקן הנחשק התאהב בקפה שטמפפר וקפץ השבוע, שוב, לבקר את מיכה בואדר, דורון ואיציק לשם שיחות על ביזנס ופלז'ר. כנראה שימי המגורים ברמת-פולג לצד נינט השאירו לאיש הכי חשוב בתעשייה, טעם טוב בפה…

ומה עם השכנים ממכמורת? לאחר שבילו בשבוע שעבר בספארי בדרום אפריקה, קרן פלס ונועם טור הגיעו בשבת האחרונה להופעה לילדים "ענן על מקל" בברל'ה בלהבות חביבה, יחד עם הבן אורי. אגב, פלס עצמה תופיע בשבת הקרובה בברל'ה.

אבי סינגולדה מביא אותה בדרושים דרושות: מזה שנתיים וחצי שסינגולדה מארח בהופעתו "סינגולדה וחברים" גיטריסטים צעירים וכן בתוכנית הטלוויזיה שלו "אני גיטרה" בערוץ החינוכית. ילדים (עד גיל 13) שמעוניינים להתארח אצל סינגולדה, מוזמנים לשלוח לעמוד הפייסבוק שלו קטע נגינה שלהם ביוטיוב.

ובפינת הפפראצי השבועי: חבר המועצה ומחזיק תיק הצעירים, רפי ימין, נצפה במרכז העיר כשהוא, כרגיל, מדבר בסלולר ומתכנן לכם אחל'ה של פרויקטים עירוניים. לטלפון הנייד שלום.

חוזרת אלינו בגדול: הקלאברית המקומית רינת יעקב עושה יו-טורן לאימפריה הנתנייתית וחוזרת אלינו לאחר שנה ארוכה באילת הרותחת – שם הפעילה צוות בידור מוצלח.

בשעה טובה ומוצלחת צוות "שמבלולו" הפקות לאירועים, בהנהלת הגיסים רחלי ויוני בן-ארויה, חגג בשני האחרון את פתיחת הסניף הראשון ברחוב בר-יוחאי בעיר. בצהוב מברכים את השניים עם מלא בלונים וקונפטי באוויר.

1057 אנשים, לא פחות ולא יותר, התייצבו בצהרי שבת האחרונים בפאב ההנזל וגרטל על מנת לתת כבוד לילדי יום-ההולדת, מנהלי המקום גל ואתורי ומישל דורון, שחגגו במסיבה מתוקשרת משהו.

חגיגה גדולה הייתה גם בדאנס בר ג'ולי רוג'ר שהפך את עצמו בשלישי למקסיקו הקטנה. ימבה כובעי סומבררו, גיטרות, מניפות וצ'יסרים התפזרו ברחבה לצד הפלאשים של קהל יפה ואיכותי.

מזל-טוב לגאווה המקומית וחבר להקת האולטראס, סדריק בן-שבת, שחגג את יום-הולדתו.

אם בא לכם לצחוק והרבה, אתם מוזמנים לשריין לעצמכם את ימי שני בלגנסקי לסטנד-אפ הורס מצחוק. דניאל חן ורועי צברי כבר קרעו את הבמה, מי יופיע בשבוע הבא? חכו ותראו.

תגובה 1

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן