מנתניה לכפ"ס: ריף מסיקה מסכם עלייה כפולה

0
317
תצלום מתוך פרופיל הפייסבוק של ריף מסיקה

לפני קצת יותר משנתיים לקח ריף מסיקה החלטה מאוד משמעותית בקריירה שלו: אחרי שניסה את מזלו בליגת העל, במדי הפועל ראשון לציון והפועל תל-אביב ולא במיוחד הצליח לקבע את מעמדו, בחר השחקן הצעיר להצטרף להפועל כפר סבא . אחרי עונה הפך ריף מסיקה לאחד מעמודי התווך בקפיצה המטאורית מלאומית לליגת העל, מאמין השחקן הצעיר, שעוד בימי הזוהר של דניאל יאמר במכבי נתניה הוא סומן כאחד השמות החמים יותר, שהוא בהחלט מוכן לליגת העל.

אתה מסיים שתי עונות מצוינות בכפר סבא. תאר קצת את התחושות לאור הישגי הקבוצה?

"הרגשה ממש נפלאה מבחינתי. זו פעם ראשונה שאני חווה דבר כזה. הדבר הכי גדול הוא שעלינו שתי ליגות ברציפות בשנתיים האחרונות. זו תחושה נהדרת לקחת חלק בעיצוב ההיסטוריה של מועדון הכדורגל הפועל כפר-סבא".

עלייתה של כפר סבא הפתיעה גם את הפרשנים שעקבו אחר העונה. האם זו המטרה שהוצבה בתחילת העונה?

"לא, עלייה לליגת העל בוודאי שלא הוצבה כמטרה בתחילת העונה. קבוצה שרק עלתה מליגה א' לליגה הלאומית, המטרה שהוצבה הייתה לבסס את מעמדה של הקבוצה. זו הסיבה מדוע מרבית הסגל נותר בקבוצה. במהלך הליגה צברנו 73 נקודות, שזהו הישג אדיר בפני עצמו. לוד, עם 71 נקודות, לא עלתה".

במבט לאחור, האם ניתן להצביע על נקודת המפנה מבחינת כפר סבא?

"נכנסנו לפליאוף העליון בפיגור של 2 נקודות והגיע המשחק מול לוד לפני ארבעה מחזורים. ידענו שרק ניצחון יקנה לנו דחיפה לעלייה ואחרי ניצחון של 3:0 זה היה תלוי רק בנו. אני שמח שהצלחנו לשמור על זה".

האם ידוע לך היכן תשחק בעונה הקרובה – זאת לאור האופציה הקיימת להאריך החוזה בכפר סבא?

"הנושא עדיין לא סגור, אבל כפי שציינת, לכפר סבא יש אופציה להאריך לי את החוזה. אני מאמין, שהדברים ייסגרו ואני אמשיך עם כפר סבא גם בליגת העל".

כתושב נתניה וכמי שגדל במחלקת הנוער של מכבי נתניה, מהן תחושותיך לאור מצבה העגום של האגודה?

"ממש עצוב לי כל המצב הקיים. זה מאוד כואב ברמה אישית, גם כמי שגדל באגודה וגם כנתנייתי, לראות את החברים שלי מתמודדים עם קשיים מאוד גדולים, לראות שחקנים ומאמנים לא מביאים בזמן משכורות הביתה ולחיות בתחושה של חוסר ודאות לגבי העתיד. אני, כמובן, מקווה ומאמין שבסוף יגיע האדם המתאים והנכון שיוציא את הקבוצה מהבוץ בו שקעה. מגיע לנו, הנתנייתים, קבוצה מפוארת עם עבר והיסטוריה מפוארת שכולנו גדלנו עליה".

האם, להערכתך, יגיע היום ובו תחזור ללבוש את המדים הצהובים-שחורים של מכבי נתניה?

"קודם כל וחשוב לי להדגיש: אני עזבתי את נתניה ברוח טובה וללא משקעים. בהיבט המקצועי כרגע טוב לי בכפר סבא, ואני כל כולי רוצה להצליח כאן. בכדורגל, כמו בכדורגל, הכול יכול לקרות ובוודאי בקבוצת מכבי נתניה שעליה גדלתי זו קבוצה שתמיד אהבתי".

התנסית בשתי קבוצות בליגת העל ואז החלטת להתנסות בהפועל כפר סבא. האם הפעם נראה שחקן אחר? מנוסה יותר?

"ומכל ניסיון אני לומד. העונה בה שיחקתי בראשון לציון לא הייתה הכי מוצלחת מבחינתי, ובעונה במדי הפועל ת"א לא קיבלתי ולו דקת משחק אחת. החלטתי "לרדת" לליגה א' ולשחק במדי כפר סבא בשל מספר סיבות. היום, ניתן לומר במבט לאחור, שהייתה לי החלטה נכונה. אני מאמין, שכעת, אחרי שנתיים במדי כפר סבא, עם דקות משחק רבות, אני מגיע בוגר יותר, עם יותר ניסיון ועם אמונה ביכולת שלי. למדתי שיעור חשוב מאוד בחשיבות המרקם הקבוצתי ובחשיבות המשחק הקבוצתי. כיום, בכפר סבא, יש לנו בעלים מצוין וצוות אימון מדהים, והחשוב ביותר זה שסגל השחקנים משחק ביחד לפחות שנתיים – כך שאחד מכיר את השני היטב – הן על המגרש והן מחוצה לו".

עדיין לא הצטרפתם ועשיתם לייק לעמוד הפייסבוק שלנו? זה הזמן: נתניה און ליין – ksn מבית נתניה און ליין

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן