מלגה לסטודנט: עיריית נתניה חילקה 320 מלגות לסטודנטים

בטקס מלגות מפעל הפיס בשיתוף עיריית נתניה שהתקיים השבוע חולקו 320 מלגות לסטודנטים, תושבי העיר, בסך של שלושה מיליון ומאתיים אלף ₪. 

0
402
מלגות לסטודנטים תושבי נתניה
עיריית נתניה חילקה 300 מלגות לסטודנטים

בטקס מלגות מפעל הפיס בשיתוף עיריית נתניה שהתקיים השבוע חולקו 320 מלגות לסטודנטים, תושבי העיר, בסך של שלושה מיליון ומאתיים אלף ₪. 

 במסגרת המלגות מקבל כל סטודנט סך של 10,000 ₪ וזאת בעקבות שיתוף פעולה פורה בין עיריית נתניה, מפעל הפיס, פר"ח ושותפים נוספים.

 הסטודנטים שבחרו במלגות הללו, הם סטודנטים מיוחדים שבחרו להשפיע על החברה בתרומה לקהילה ובמעורבות חברתית. מדובר בסטודנטים ערכיים שלא בחרו בעבודה הסטודנטיאלית הקלאסית, אלא בעבודה שערך הנתינה בה הוא גדול ומשמעותי. דווקא בשנה המאתגרת, שנה בה התמודדנו עם מגפת הקורונה, ההחלטה להגדיל את מספר הסטודנטים, הינה משמעותית. הגדלת מספר הסטודנטים סייעה במסגרות ההתנדבותיות השונות אף יותר מבשנה רגילה.

ראש העיר, מרים פיירברג איכר, רואה חשיבות רבה בלימודים אקדמאיים של בני העיר ומעודדת אותם לאפיק זה לצד אפיקים נוספים. המלגות הן רק דוגמא אחת להשקעה העירונית הרבה בצעירי העיר. "אני מברכת את הסטודנטים בהצלחה בלימודים בתקופה המאתגרת הזו, שיגשימו את החלומות שלהם ושישתלבו בעתיד בשוק העבודה".

עו"ד שירי חגואל סיידון, סגנית ומ"מ ראה"ע הממונה על הנוער והצעירים, הובילה את המהלך. "הצעירים נמצאים בראש סדר העדיפויות העירוני. זה האינטרס שלנו כעיר שהם ילמדו, יתפתחו ויישארו בנתניה. אני גאה לעמוד בראש אגף הצעירים ומודה למאריתו קבדה, מנהלת האגף ולכל הצוות המסור של "הגג – הבית לצעירים", שעושה כל שביכולתו כדי לדאוג לכל הצרכים של הצעירים בעיר ולהשאיר אותם בראש סדר העדיפויות".

 

 

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן