מאות בנתניה באירוע פתיחת מכללת אשמורת לגמלאים

מכללת אשמורת לגמלאים היא הגדולה בישראל. אירוע הפתיחה, במעמד ראש עיריית נתניה ומזכ"לית הסתדרות המורים, התקיים במתנ"ס עיר ימים 

0
1527
בתמונה: מאות בהיכל התרבות - מתנ
אירוע פתיחת מכללת אשמורת לגמלאי - נתניה 2022. צילום יח"צ

מאות גמלאים וגמלאיות מילאו את אולם מתנ"ס עיר ימים בנתניה. הסיבה: אירוע פתיחת מכללת אשמורת לגמלאים – הגדולה בישראל. האירוע, שהתקיים במעמד ראש עיריית נתניה מרים פיירברג – איכר ומזכ"לית הסתדרות המורים, כלל הרצאה מוזיקלית. מנכ"ל מכללת אשמורת הוא ארי שטיינברג.

למערכת נתניה און ליין – ksn אמר שטיינברג, כי בימים אלה נפתחים 16 מוקדים של מכללת אשמורת לגמלאים. המוקדים פועלים בכל רחבי הארץ. עד כה נרשמו אל הלימודים במכללה כ-4,000 גמלאים וגמלאיות. במכללה תתקיימנה הרצאות בנושאים שונים.

באירוע הפתיחה, כאמור, נהנו מאות הגמלאים והגמלאיות מהרצאה מוזיקלית של השחקן מתי סרי. ההרצאה עסקה בנושא שירים וסיפורים על ירושלים. באירועים הבאים שיתקיימו בהיכל התרבות – מתנ"ס עיר ימים בנתניה, צפויים להגיע הסופר אפרים סידון עם המאייר דני קרמן. כמו כן, החוקרת ד"ר רוית גור, פרופ' צפירה לייכטמן, העיתונאית שרית ישי לוי ועוד.

מכללת אשמורת לגמלאים נוסדה על-ידי "אשמורת", מועדון ההטבות של הסתדרות המורים. המכללה החלה לפעול לאחר מבצע חיסוני הקורונה הראשון. המטרה המרכזית שעמדה לעיני המייסדים, היא לסייע לגמלאים ולגמלאיות לחזור לשגרה. בשל הביקוש הרב החלה המכללה לקיים את מפגשי העשרה בפריסה ארצית. כיום, המכללה היא הגדולה בישראל בתחום אירועי העשרה לאוכלוסייה ותיקה.

יפה בן דויד, מזכ"לית הסתדרות המורים, מציינת כי "מכללת אשמורת לגמלאים ממשיכה את רצף הפעילויות שלנו עבור גמלאי הסתדרות המורים. הפעילות בסניף נתניה תעניק מגוון נוסף של פעילויות העשרה לגמלאים".

ארי שטיינברג, מנכ"ל אשמורת סיכם: "הודות לביקוש ולהצלחה האדירים להם אנחנו זוכים, מכללת אשמורת לגמלאים ממשיכה להרחיב את פעילותה. כמי שגדל והתחנך בנתניה זה כבוד עבורי להרים אירוע לדור המורים שחינך אותי. זהו אחד המיזמים שאני הכי גאה בהם. זהו נדבך נוסף במדיניות שהתוותה מזכ"לית הסתדרות המורים יפה בן דוד. פתיחת מכללת אשמורת לגמלאי, היא רק הסנונית הראשונה בפעילויות המתוכננות בשנה הקרובה״.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן