מכבי נתניה הודיעה: רוצים את אטוולד בעונה הבאה

היהלומים בניצוחו של ריימונד אטוולד רשמו בשבת ניצחון חשוב על בני יהודה בתוצאה 0:1 - מה שממקם את הקבוצה, נכון לעכשיו, בפלייאוף העליון

0
195
ריימונד אטוולד, מאמן מכבי נתניה
ריימונד אטוולד, מאמן מכבי נתניה. צילום ניר אנשר

היהלומים, בניצוחו של המאמן ריימונד אוטוולד, רשמו בשבת ניצחון חשוב על בני יהודה בתוצאה 0:1. מה שממקם את הקבוצה, נכון לעכשיו, בפלייאוף העליון. 

הנהלת מכבי נתניה מעוניינת כי המאמן, ריימונד אטוולד, ימשיך עם הקבוצה בעונה הבאה – זאת ללא קשר למאבק על התברגות בפלייאוף העליון.

בעוד שחקני מכבי נתניה חגגו ביום שבת, בתום המשחק מול בני יהודה, ניצחון משמעותי בתוצאה 0:1, מאמן נתניה לא הסתיר אכזבתו. ריימונד אטוולד לא הסתיר את אכזבתו על לאמק בנדה שלא הצליח לכבוש ממצב בטוח. הניצחון על בני יהודה ממקם את נתניה במקום חמישי (זמני) בטבלת ליגת העל – עם 34 נקודות.

מכבי נתניה עלתה למשחק ללא בן אז'ובל הפצוע, שהגיע עם קביים כדי לתמוך בקבוצה וללא השוער, דני עמוס, הפצוע.

אטוולד המשיך עם הקו שלו, הכולל שימוש באסטרטגיות וטקטיקות משחק מהירות – המבוססת על ניצול מצבים. בתום המשחק ציין, כי "אנחנו לא יכולים לסמוך יותר מדי על יציבות או ניסיון. העיקר הניצחון".

נתניה נטולת דני עמוס התמקדה במשחק הגנתי – בו יצאה למתקפות בטוחות. דווקא המשחק המחושב הוביל לניצחון מול בני יהודה שלא מצליחה להתרומם.

בתוך כך בהנהלת מכבי נתניה הביעו שביעות רצון ורצון להמשך דרכו של המאמן ההולנדי במכבי נתניה בעונה הבאה. בשבוע הקרוב צפויים הצדדים לשבת ולדון על התנאים באשר לעונה הבאה. כאשר, מיקומה של נתניה והגעתה לפלייאוף העליון לא תשפיע על ההחלטה.

השוער המחליף רן כרמי השתלב היטב בקבוצה והוכיח זאת במהלך המשחק מול בני יהודה. אלמוג כהן אשר מחלים מפציעה שיחק 70 דקות – כך גם שיר צדק וזלאטן שחוביץ'. בהיבט ההתקפי היה זה גבי קניקובסקי אשר בישל כדור מדויק לקשר הצעיר יובל שדה. יובל הבקיע את שערו השני העונה.

השבוע תתמודד נתניה מול חדרה. בעבור נתניה מדובר במשחק חשוב, שהפעם היהלומים מתכוונים להגיע למשחק כאנדר-דוג ולהתעלם מהיתרונות על הנייר. זאת לאור המפגש הקודם בו נתניה הפתיעה כשהפסידה.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן