מכבי נתניה סיימה 1:1 מול בני יהודה

0
77

בליגה מכבי נתניה נמצאת במצב רע כשהיא נועלת את הטבלה אך בגביע הטוטו מצבה של נתניה מזהיר הרבה יותר. מכבי נתניה פגשה את בני יהודה במסגרת רבע גמר גביע הטוטו וסיפקה הצגה טובה לאוהדיה באצטדיון בלומפילד. במשחק שהיה קצבי וסיפק מהלכי כדורגל יפים לכל אורכו הצליחו חניכיו של ראובן עטר להשיג מקדמה חשובה לקראת הגומלין שייערך בעוד כשבועיים באצטדיון העירוני. יש לציין כי הקבוצה שתעפיל לחצי הגמר תקבל 350 אלף שקלים, סכום שייתן הרבה אוויר לכל אחת מהקבוצות שתזכה בו.

המשחק התחיל בלחץ טוב של הקבוצה המארחת ושליטה כמעט מוחלטת שלה רוב המחצית הראשונה שהובילה לכמה מצבים מסוכנים ליד השער. מי שהציל את נתניה מספיגת שער במחצית הראשונה היה השוער הצעיר דין גל שקיבל הזדמנות פז מראובן עטר וזה ידע לנצל אותה כראוי ולהוכיח שיש לו עתיד במועדון היהלומים הצהוב.

המחצית השנייה נפתחה בלחץ טוב של מכבי נתניה שידעה לנצל את השאננות אליה נכנסו החניכים בכתום ועאבד ג'ברין שנכנס כמחליף העניק למכבי נתניה את שער היתרון אחרי טעות קשה של סארי פאלח. בני יהודה ידעו להגיב לשער היתרון של נתניה ואוהד קדוסי שנכנס גם הוא כמחליף מצידו של יוסי אבוקסיס העניק בדקה -86 את שער השוויון לבני יהודה וקבע את תוצאת הסיום של ההתמודדות בין השתיים.

משחק הגומלין שיתקיים בעוד שבועיים באצטדיו בנתניה, יהיה פפתוח לחלוטין עבור שתי הקבוצות עם נטייה לטובתה של נתניה בעקבות שער החוץ של ג'בארין. על מנת להעפיל לחצי הגמר, בני יהודה תהיה חייבת להבקיע באצטדיון המקומי שער חוץ.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן