מכבי נתניה: ניצחון חשוב על רעננה

1
72

רק 3,500 אוהדים הגיעו במוצאי שבת כדי לצפות במשחק בין מכבי נתניה להפועל רעננה – המשחק הראשון שהתקיים מאז הודיע בעלי הקבוצה, אלי שגב, על כוונתו לעזוב. חניכיו של יוסי מזרחי, כך נדמה, הניחו בצד את התחושות ואת המשבר הניהולי הקיים, בניגוד להערכות הפרשנים, שנתניה תגיע למשחק "כמו חיה פצועה", שמרה נתניה, בניצוחו של המאמן יוסי מזרחי, על קור רוח ומשחק טקטי במטרה אחת: להשאיר את שלוש הנקודות בנתניה – זאת למורת רוחם של חלק מאוהדי הקבוצה שקראו בתום המשחק למזרחי להתפטר. משחק ההגנה שהציגה נתניה, לצד שער נקי משערים, הפתיע ומסמן, במידה והקבוצה תדע לשמור על-כך, שינוי מיוחל וחשוב – דווקא בימים בהם היציבות חייבת להשמר.

את השער לנתניה כבש בשקה ה-19 שמעון הרוש, שגם נפצע במהלכו ונזקק לטיפול רפואי. מנגד, בדקה 90 הורחק יניב לביא, שחקן רעננה בדקה ה-90'. על-פי כל הערכות צפוי לארי קאיודה, שחקן החוד החשוב ביותר כיום בקבוצה הנתנייתית, להימכר בסכום הנע בין ארבעה לחמישה מיליון שקלים – מה שיאפשר ליהלומים לשפר משמעותית את תזרים המזומנים.

 בתוך כך, בגזרה הפיננסית, בעליה של הקבוצה, אלי שגב, מחזיר מלחמה – לאחר שבשבוע שעבר הודיעה הבקרה התקציבית, באופן חד-צדדי לטענתו, על כוונתה לחלט הערבויות.

 בתום המשחק התראיין מזרחי לנתניה און ליין – ksn, ואמר בהתייחסו לשחקניו ולמצב הקבוצה: "אומנם לא שיחקנו את הכדורגל שאני רוצה לראות, ואולם אחרי שבועיים לא פשוטים שעברנו אני מצדיע לשחקנים שלי שנתנו הכל על המגרש. בעניין המצב הקיים, ברור שחוסר הוודאות זו הבעיה. ממש לא האיחור במשכורות, אלא חשש טבעי לגבי העתיד הרחוק יותר. הצלחנו לנתק עצמנו מהעניין על המגרש, ואני מאמין בשחקנים שלנו שגם במשחקים הבאים כולנו נדע לעשות את זה – כמו מקצוענים".

 

 

תגובה 1

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן