מכבי נתניה: העירייה תגביר מעורבותה בניהול הקבוצה – פיירברג מחפשת משקיע

0
197
מעורבות מלאה. פיירברג ודורון. עיבוד תמונה נתניה און ליין

ראש עיריית נתניה, מרים פיירברג-איכר, פיזרה את הערפל עם שובה לארץ: בהודעה לתקשורת הודיעה פיירברג-איכר, כי הנחתה את חבר המועצה, יוסי דורון, לשמש כנציג העירייה בהנהלת מכבי נתניה. בהודעת העירייה צוין, כי אומנם אין בכוונת העירייה להפוך את הקבוצה לעירונית, אולם פיירברג-איכר תעשה הכל כדי למנוע מהקבוצה להגיע לפירוק. חבר המועצה יוסי דורון, איש עסקים מוכר ולשעבר בעליה של קבוצת כדורגל החופים מכבי "דורון מוטורס" נתניה, אישר לנתניה און ליין את הפרטים וציין, כי החל בעבודתו. "המטרה המרכזית היא בניית תכנית עבודה, שתאפשר מציאת רוכשים או קבוצת משקיעים – כאשר התרומה שהשיגה ראה"ע בסך 2.5 מיליון שקלים במסעה בארה"ב יאפשרו לעבוד בשלב זה בצורה רגועה וחכמה יותר.

לנתניה און ליין-ksn ציינו מקורבים לראש העירייה, כי אנשי העסקים ראסל וקהאן היו מוכנים לרכוש את הקבוצה בתמורה לכך שהקבוצה לא תשחק בשבתות, מאחר ואין באפשרות הקבוצה להבטיח משהו מסוג זה, הסתפקו אנשי העסקים בתרומה יפה לקופת המועדון. פיירברג מאמינה, כי בסופו של דבר ימצא הרוכש הראוי לקבוצה אך יש להיאזר בסבלנות. "עד לרגע בו ימצא רוכש, תהיה העירייה אחראית על ניהול הקבוצה ואט אט יחזור הסדר לקבוצה", ציינו הגורמים לנתניה און ליין – ksn.

סימן ראשון למעורבות ראש העיר ניתן היה לראות כבר לפני כחודש, שהנחתה את מנכ"ל עיריית נתניה לבחון את הנושא הכספי של מכבי נתניה, תוך בחינת השאלה כיצד צברה הקבוצה חובות בסך של עשרה מיליון שקלים במצטבר, מהיום בו דניאל יאמר, שגם אותו הביאה פיירברג-איכר, עזב את הקבוצה. .

בנושא אחר, היום בבוקר נערכה פגישה בין מועדון הכדורגל מכבי נתניה לבין בית"ר טוברוק שבמהלכה הצדדים הגיעו להסכמה כי טוברוק תשלם למכבי נתניה עבור השחקן איאד אבו עביד כפי שכתוב בהסכם. בנוסף, טוברוק תחתום על טופס השאלה של דיא סבע לטובת מכבי נתניה. עוד הוסכם בשיחה, כי בית"ר טוברוק גם תשאיל למכבי נתניה שחקנים נוספים במידה ומכבי נתניה תהיה מעוניינת בהם. אם דיא סבע יימכר בעתיד, טוברוק תגדיל את התשלום עבור אבו עביד בהתאם למכירה. פגישה זו היא בעצם הסכמת שני המועדונים של העיר לעבוד יחד בשיתוף פעולה לטובת הכדורגל בעיר ותושבי נתניה.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן