מכבי נתניה: המשכורות בתוך כשבועיים

2
108
צילiם fotolia

יו"ר הרשות לבקרת תקציבים, עופר אורליצקי, החל בהליך חילוט הערבויות הבנקאיות על-סך 1.5 מיליון דולר

 

כדור הרגעה: בתוך כשבועיים יועברו המשכורות לשחקני קבוצת מכבי נתניה – כך הודיע ביום שלישי מנכ"ל הקבוצה, עו"ד רועי דניאל, שקיים עם השחקנים שיחה מיוחדת, יחד עם המאמן יוסי מזרחי. השיחה של עו"ד דניאל  התנהלה, במקביל, לשורה של מהלכים אותם הוא מקיים מול הרשות לבקרת תקציבים.

ביום שני, כך נמסר, פנה יו"ר הרשות, עופר אורליצקי, לשני בנקים באנגליה, בהליך לחילוט הערבויות הבנקאיות של בעלי הקבוצה, אלי שגב, שהודיע בשבוע שעבר כי בכוונתו לעזוב את הקבוצה בתוך כ-45 ימים.

תהליך החילוט אינו תהליך חד-צדדי, והוא ניתן לעצירה, במידה ובעלי הקבוצה יעביר הכספים הנדרשים למימון ההליך השוטף והתשלום לספקים. ואולם, כדי למנוע הליך החילוט או לחילופין להעביר השליטה על הקבוצה, לפחות עד שכספי הערבויות נגמרים לידי הבקרה התקציבית, ממתינים כלל הגורמים לחזרתו של שגב לארץ, שם יסביר וינחה מהן כוונותיו.

במהלך השיחה שקיים דניאל בבוקר יום שלישי ציין המנכ"ל, שנכנס לתפקידו רק לפני כחודש ומצא עצמו במערבולת הנוכחית, כי משכורות השחקנים, הסגל המקצועי, המנהלה ועובדי מחלקת הנוער, יועברו בתוך כשבועיים. "כולנו באותה סירה", אמר.

ואילו מאמן הקבוצה יוסי מזרחי הוסיף: "הדבר החשוב ביותר, שתיתנו את הכל על המגרש במשחק הקרוב ביום שבת. לכולנו יש ניסיון, וגם אני הייתי במועדונים בהם לא שולמו משכורות בזמן חודשיים, שלושה ואפילו ארבעה חודשים. מה שחשוב הוא, אחרי ששמעתם את מנכ"ל המועדון, שתתנו את הכל על המגרש ותדעו שמאחוריכם קהל אוהדים גדול, שהמועדון חשוב לו".

 

 

2 תגובות

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן