מכבי נתניה הביסה 3:0 את נס ציונה

הצהובים - שחורים של רן קוז'וך התפוצצו על המגרש וממשיכים במומנטום החיובי אל עבר הפלייאוף העליון. ביום שלישי תפגוש נתניה את מכבי חיפה.

0
260
בתמונה: שחקני מכבי נתניה בניצוחו של רן קוז'וך חוגגים עוד שער לזכות הקבוצה על נס ציונה. צילום ניר אנשר - נתניה און ליין - ksn
מכבי נתניה חוגגת. צילום ניר אנשר - נתניה און ליין - ksn

הצהובים – שחורים של רן קוז'וך התפוצצו על המגרש וממשיכים במומנטום החיובי אל עבר הפלייאוף העליון. ביום שלישי תפגוש נתניה את מכבי חיפה.

מכבי נתניה ממשיכה במסע אל עבר הפלייאוף העליון. עד כדי כך הקבוצה של רן קוז'וך נראתה טוב, שלולא מספר פספוסים, נתניה הייתה גומרת את המשחק מול נס ציונה בתוצאה גבוהה הרבה יותר.

שתי הקבוצות נפגשו למשחק ביתי באצטדיון נתניה במוצאי שבת. נתניה שלטה מהרגע הראשון במגרש. עומרי גנדלמן, שקיבל כדור רוחב מלירן רוטמן, העלה את נתניה ליתרון 1:0 (דקה 28). כעשר דקות לאחר מכן הכפיל גנדלמן את התוצאה. הפעם בעקבות הגבהה של אביב אברהם. נתניה עלתה ליתרון משער של זלאטנוביץ', שלבסוף נפסל על-ידי Var. נתניה המשיכה לתקוף במהלך כל המחצית השנייה. את השער השלישי לזכות נתניה הבקיע אמי ברקוביץ'.

ביום שלישי תפגוש מכבי נתניה את מכבי חיפה למשחק במסגרת גביע הליגה. בקבוצה מקווים לרשום ניצחון ולהמשיך במומנטום החיובי במיוחד.