מילואימא נתניה – מיזם ההטבות לנשות המילואים יצא לדרך

עיריית נתניה מובילה את מיטב העסקים בעיר להעניק הנחות והטבות לנשות המילואים ובני משפחותיהם. מילואימא נתניה - כל ההטבות

0
178
מילואימא נתניה. כל ההטבות המגיעות לנשות המילואימניקים ובני המשפחה.
מילואימא נתניה. כל ההטבות

עיריית נתניה מובילה את מיטב העסקים בעיר להעניק הנחות והטבות לנשות המילואים ובני משפחותיהם. מילואימא נתניה מעניק הטבות וסיוע.

במסגרת זו, פנתה העירייה אל מגוון עסקים ברחבי העיר מתחומים שונים. החל ממרכזי קניות, קניונים, ומסעדות ועד טיפולי ספא, בתי קפה ועוד. כל העסקים הנתנייתים מציעים הנחות והטבות לנשות המילואים ולבני משפחותיהם. בכך, לתרום ולסייע בתקופה זו.

מי שמוביל את המהלך העירוני הוא האגף לפיתוח עסקי בעירייה.  ראש מינהל תפעול ועסקים ליזי אורון ומנהל אגף פיתוח עסקי קובי ברדה, אישרו את הפרטים. השניים הוסיפו לנתניה און ליין – ksn, כי "העירייה רואה בבנות הזוג של אנשי המילואים גיבורות אמיתיות. אנו נמצאים בקשר רציף עם נשות המילואים, תושבות העיר. בעירייה מסייעים בתחומים רבים בהן נתקלות הנשים בקשיים ועומסים פיזיים או רגשיים".

עוד ציינו השניים, כי "שיתוף הפעולה עם עסקים בעיר לטובת הנחות לנשות המילואים, הוא נדבך נוסף אותו קידמנו בעיריית נתניה, בתקווה להמשך סיוע ושיתופי פעולה".

בין העסקים הפרטיים הרבים, בהם מדריכי הורים, חנויות ועוד, ניתן גם למצוא הטבות להצגות ומופעים בהיכל התרבות ועוד.

את רשימת העסקים המלאה ניתן למצוא בכתובת: מילואימא נתניה – כל ההטבות

בעלי ובעלות עסקים המעוניינים להצטרף למיזם, מוזמנים ליצור קשר עם האגף לפיתוח עסקי בטלפון: 052-8274455

 

פעילות זו מצטרפת למעטפת רחבה שהעניקה העירייה מתחילת המלחמה למשפחות משרתי המילואים, לרבות הקמת מרכז טליה – מרכז סיוע רגשי, זוגי או משפחתי לטיפול, ליווי, יעוץ והכוונה עבור המשפחות, כמו כן מופעים מיוחדים עבור משפחות משרתי המילואים ועוד.

בימים אלה הציבה העירייה על גבי שלטי חוצות בעיר פרויקט הצדעה לנשות המילואימניקים – מצורפות תמונות.