מחסן זיקוקים עלה באש – אדם נפצע קשה

0
127
מוקד השריפה ביישוב פורת. צילום דוברות כיבוי אש

תושבי היישוב פורת הונחו ביום שלישי השבוע לשהות במרחבים המוגנים, חלקם פונו מבתיהם בעקבות שריפה שפרצה במחסן זיקוקים ביישוב.

השריפה פרצה בשעות הבוקר במחסן, הנמצא סמוך לחלק מבתי היישוב. למקום הוזעקו כוחות הצלה רבים בהם משטרה, כיבוי אש ומד"א. 21 צוותי כיבוי אש הגיעו מכל אזור השרון והמרכז ובמקום מתבצעות פעולות כיבוי בפיקודו של מפקד תחנת כיבוי אש נתניה, טפסר יצחק שילן. מכיבוי אש נמסר, כי בשלב זה אין שליטה על האירוע. הצוותים פועלים כדי לצמצם את הפגיעה במבנים ובתים סמוכים למחסן.

מדוברות כיבוי אש נמסר, כי מדובר בשריפה של מחסן המכיל זיקוקים, המהווה מטען אש גדול מאד, מלווה בפיצוצים וזיקוקים שעפים לאוויר, פעולות הכיבוי ומניעת התפשטות האש נערכות בפיקודו מפקד תחנת נתניה והצוותים שלו. בנוסף בכיבוי אש הופעלה פקודת סיוע לכלל הכוחות ממחוז מרכז בסיוע חוצה מחוזות. עוד נמסר, כי מתבצעות מספר פעולות על ידי לוחמי האש – פינוי של התושבים באזור הסמוך לשריפה ובמקביל פעולות למניעת התפשטות השריפה והגנה על קווי הבתים הסמוכים.

במקביל פינתה המשטרה את התושבים מהבתים ברחובות הסמוכים למקום השריפה את התושבים. היישוב פורת נסגר ותושבים שנמצאים ביישוב הונחו להישאר במרחב המוגן.

צוותי מד"א פינו מהמקום שבעה פצועים – גבר כבן 50 במצב קשה עם כוויות – פונה לבית חולים בלינסון כשהוא מונשם ומורדם. בנוסף טיפלו צוותי מד"א בפצוע קל כבן 30 עם פציעה חודרת בפלג גופו העליון. הפצוע פונה לבית חולים "מאיר" בכפר סבא בנוסף פונו 5 נפגעים קל. שני ילדים נפצעו באורח קל וטופלו במקום. בין הפצועים תינוק בן חודשיים, מצבו קל.

פראמדיק מד"א תומר פיין סיפר, שהגיע למקום, סיפר, כי "הגענו בכוחות גדולים של מד"א שכללו אופנועים, ניידות טיפול נמרץ ואמבולנסים של מד"א. הענקנו במקום טיפול רפואי לפצוע במצב קשה, גבר כבן 50 שסבל מכוויות בגופו ופינינו אותו במהירות לבי"ח בלינסון כשהוא מורדם ומונשם. בנוסף טיפלנו בגבר כבן 30 שסבל מפציעה חודרת בפלג גופו העליון והוא פונה לבי"ח מאיר. במקום נבדקו על ידינו גם 5 פצועים במצב קל בהם 2 ילדים שלא נזקקו להמשך פינוי לבי"ח. אנחנו ערוכים וממשיכים לאבטח את כוחות הכיבוי וערוכים לכל מצב שיהיה בו צורך בטיפול רפואי."

לוחמי האש נלחמים באש ובפיצוצים. צילום דוברות כיבוי אש
לוחמי האש נלחמים באש ובפיצוצים. צילום דוברות כיבוי אש

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן