מועדון הרוביז 1929 מציג את פרויקט "אות מלחמה"

פרויקט "אות מלחמה" של הרוביז 1929 מאפשר לנוער, לצעירים ויוצרים נתניייתי ליצור מוזיקה וכתיבה יוצרת ובפעילויות אמנותיות כאן בנתניה

0
327
פעילות יוצרת - מועדון הרוביז 1929. צילום עיריית נתניה
פעילות יוצרת - מועדון הרוביז 1929. צילום עיריית נתניה

פרויקט "אות מלחמה" של הרוביז 1929 מאפשר לנוער, לצעירים ויוצרים נתניייתי ליצור מוזיקה וכתיבה יוצרת ובפעילויות אמנותיות כאן בנתניה.

ישנה אמירה בצבא 'מה שלא קורה בחירום, לא קורה בשגרה'. יש המון אמת במשפט הזה. עם זאת, במועדון הרוביז 1929- מתחם הופעות, אומנויות וקהילה יוצרת בנתניה, לוקחים אותו בדיוק לצד השני. מה שקורה בשגרה קורה עוד יותר בחירום. את זה הם מבצעים באמצעות פרויקט אות מלחמה

מועדון הרוביז 1929 שם לעצמו כמטרה מרכזית להיות מקום של יצירה אישית ומקורית. יצירה המעניקה במה קבועה ומאפשרת לבני נוער וצעירים נתנייתים, בית לאמנות.

מתוך כך, חשבו ברוביז מה עליהם לעשות דווקא בעת הזאת, עת מלחמת 'חרבות ברזל'.

הרוביז 1929 מציג את פרויקט אות מלחמה

הפרויקט מתחלק לארבעה סוגי תוכן הנותנים מענה לאוכלוסיות יעד שונות בנתניה. נוער, צעירים וקהילה יוצרת.

סדנאות אומנותיות מפרקות ומרכיבות מחדש. ברוביז יוצרים מאגר גדול של סדנאות מעולם האומנות והבמה. כתיבה רגשית, ספוקן וורד, ראפ, משחק ואילתור. אמנויות המעניקות מילים לתחושות מורכבות לקהלים שונים.  הפעילות מיועדת לבני נוער (ז'-י"ב), דרך צעירים (18+). הפעילות מאפשרת השתתפות של תושבי הדרום והצפון הנמצאים בנתניה.

אקתון יצירה. אירוע יזמות אינטנסיבי התחום בזמן. האירוע מעניק לקהילה היוצרת של הרוביז ולאורחים נוספים מחוצה לה ליצור קבוצות יצירה חדשות. במקביל, לקבל כלים מקצועיים מעולם הכתיבה, ההלחנה והעיבוד. בסיומו של אקתון זה להציג שירים מקוריים וחדשים ברוח התקופה.

את האקתון ילוו אנשי מקצוע מהשורה הראשונה של עולם המוזיקה. אנשי מקצוע אשר עוסקים באופן יומיומי בכתיבה והלחנה ובהענקת כלים לאומנים צעירים.

בסיומו של אקתון זה, ישתמשו משתתפי התהליך ברוביז בחלל החזרות לביסוס השירים החדשים שנוצרו. לאחר מכן, הם ייוצגו בערב אומנותי רחב של הרוביז הפתוח לקהל הרחב.

ערבי שיא אומנותיים. על מנת להעמיק את חותם פרויקט 'אות מלחמה' נשזרים מעת לעת אירועים הנותנים במה לתוצרי פרויקט זה.

במות פתוחות לכלל האומנויות. בימי חמישי מתקיימת במה פתוחה לכלל האומנויות. צעירים נפגשים לשיר את שעל ליבם. להקריא קטעי כתיבה שנכתבו על ובעקבות המצב ובעיקר להבריא מתוך המוזיקה.