מה נשים צעירות (באמת) רוצות?!

7
203
צילום fotolia

לרגל פתיחת עונת ה"מאמי, את דוקרת", יש כמה דברים בסיסיים שממש חשוב לי שתדעו, גברים אהובים שלי…

בואו נודה באמת. אתם סוג של אגדה. העולם כולו לא יכול היה להתקיים בלעדיכם, אין ספק. אממה, החורף עושה אתכם מעט מעצבנים (יותר מבדרך-כלל). הבה נתעכב על מספר נקודות משמעותיות:

1. כן, יש לנו קוצים. אז מה? במשך שלוש עונות בשנה אנחנו מתוקתקות ביסודיות, 24/7:  שפם, גבות, פנים, רגליים, ידיים, שחי, מפשעות, בוהן, תנוך האוזן, וואטאבר. מותר לנו פעם אחת לגדל קצת זיפים מתחת לקפוצ'ון. שנזכיר לך את כל הפעמים שהרגשנו שאנחנו הולכות לישון עם קוף? תן להיות קצת שעירות, בחיאת.

2. מה זאת אומרת "מאמי אני רעב, אולי תעשי לי מרק חם"? לך לאמא שלך! קצת גשם לא הופך אותנו למאסטר שף של מרקים כתומים וקדרות עוף מכובס. ובכלל, למי יש כוח לחתוך את כל הירקות האלו? טייק אוואי זה הדיבור.

3. קצת נזלת לא דורשת אשפוז. לא, אתה לא עומד למות. תירגע! אין לנו בעיה לפנק אותך בתה עם נענע כשאתה חולה, כי זה חמוד, אבל אל תגזים. אנחנו מוכנות לחלק לך חוברת קופונים עם תלושי "מסאז'", "שוקו חם" וגם "כרית חימום", סה טו. את כל השאר, תבקש מהבוס.

 4. Girl's night out  זה מאסט! הפרלמנט הנשי פעיל גם בחורף, אז תפסיק לקטר וקדימה, הערב אתה על המדיח והכביסה. תהנה, מאמוש.

 5. סקס בוקר איכותי כשברקע מתנגן לו השיר In a manner of speaking , זה אחד הדברים הכי טובים שיכולים לקרות לנו. שים שעון למוקדם מן הרגיל, נשק אותנו ואמור לנו בעדינות שאתה אוהב אותנו. נעריך את זה ונהיה מאושרות, בחייך.  (קישור לשיר כדי שתרמזו לבני הזוג, בהמשך)

 6. מתות עליך כשאתה מתלבש יפה. מעיל עור שחור, ג'ינס כהה, מגף גבוה וריח בושם יוקרתי עושים אותך נעים וכיפי ובכלל… קולקציית חורף לא פחות חשובה מאופנת קיץ. זה שמחשיך מוקדם, לא אומר שאתה בלתי נראה. תשקיע בעצמך, אתה זה כל מה שיש לך.

7.  אל!!!! תיגע בי עם ידיים קרות ותשאל: "אבל מה עשיתי?" כשאני מתעצבנת עליך. אתה קפוא וזה לא נעים לי.

8. מה עם איזו הפתעה קטנה. לא מגיע לנו איזשהו צימר בצפון, משהו? רומנטיקה היא לא מילה גסה ולהוציא אותנו לקפה בכיכר נתניה, זה סטנדרט- אז קצת יותר מאמץ- בעיקר בחורף!

9. גילוי נאות: אם אנחנו מתעוררות כעוסות בבוקר ובא לנו לריב, זה באמת לא משנה מה תעשה. אנחנו נמצא על מה לריב. לכן, אל תנסה שום-דבר כי אין מנוס, פשוט תהיה יפה ותשתוק. עמך הסליחה.

 10. ועכשיו, לרגע של רצינות… גברים יקרים, אתם מדהימים ומקסימים ואנחנו באמת משתדלות לאהוב אתכם תמיד. קיץ, חורף, סתיו, אביב, זה באמת לא חשוב. תודה על מי שאתם עבורנו, אבל לא יקרה כלום אם גם אתם תזכרו לכרכר קצת סביבנו.

 שיהיה חורף חמים ונעים, מלא באהבה וצחוק, אז מה אם מעונן ואפור? הכי חשוב שיהיה אור בלב. נשיקות במצח!

 

 

 

 

 

 

 

 

7 תגובות

  1. אחד הטורים המצחיקים שקראתי….
    אבל רגע של רצינות… "לא יקרה כלום אם גם אתם תזכרו לכרכר קצת סביבנו".
    כתיבה קולחת ומעניינת

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן