עסקת קומבינציה בהשקעה של 850 מלש"ח להקמת מתחם מגורים בנתניה

חברת אפריקה התחדשות עירונית חתמה על עסקת שותפות שווה עם חברת בית וגג להקמת מתחם מגורים בנתניה. העסקה נחתמה מול בעלי קרקע פרטיים.

0
594
חברת אפריקה התחדשות עירונית חתמה על עסקת שותפות שווה עם חברת בית וגג להקמת מתחם מגורים בנתניה. העסקה נחתמה מול בעלי קרקע פרטיים
תכנון: משרד אדריכלים אלונים-גורביץ. הדמיה: Elvove Media

חברת אפריקה התחדשות עירונית חתמה על עסקת שותפות שווה עם חברת בית וגג להקמת מתחם מגורים בנתניה. העסקה נחתמה מול בעלי קרקע פרטיים, שיקבלו 37% משטחי המגורים. 

בוסט משמעותי נוסף לשכונת כוכב הים העתידה לקום בנתניה. חברת אפריקה התחדשות עירונית, יחד עם חברת בית וגג, דיווחו על חתימת עסקת קומבינציה. העסקה, בשותפות שווה ובהשקעה של 850 מיליון שקלים, נחתמה מול בעלי קרקע פרטיים בנתניה. בעלי הקרקע צפויים לקבל 37% משטחי המגורים.

למערכת נתניה און ליין מסרו, כי במתחם מדובר על פרויקט עירוב שימושים. הוא יכלול שטחי מסחר ותעסוקה. מדובר בשטח של 48 דונם. המתחם המדובר, אחד מתוך 22 מתחמים, ישויך לשכונת המגורים החדשה המתוכננת: כוכב הים.

השכונה החדשה, על-פי עיריית נתניה, משתרעת על שטח של 780 דונמים. בין הרחובות היהלומן אברמס, בן צבי במזרח, בן גוריון במערב ושכונת נווה עוז בדרום. בימים אלה ממש מבוצעות באזור עבודות תשתית סלילת כבישי רוחב מרכזיים מטעם עיריית נתניה. תוכנית השלד לשכונה עצמה אושרה בשנת 2019.

במתחם יוקמו שישה מגדלי מגורים בגובה של כ-30 קומות. בנוסף, כאמור, שטחי מסחר ותעסוקה בהיקף של 5,000 מ"ר. הפרויקט עצמו מתוכנן על-ידי משרד אדריכלים אלונים-גורביץ. בכל הקשור לתחום מגורים בנתניה, העיר זוכה בשני העשורים האחרונים לפריחה חסרת תקדים. בעיר נבנו במהלך שני העשורים הללו שלוש שכונות חדשות. עיר ימים, קריית השרון, וכן אגמים.

כתבות נוספות העשויות לעניין את גולשי נתניה און ליין: 

מנשה זוארץ ירכוש את מבנה סניף לאומי בנתניה; מתכנן מגדל

אושר להפקדה מתחם ראשון בשכונת כוכב הים (נת 542א’) בנתניה

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן