מאסר על תנאי לנהג שפגע בשוטר ונמלט

0
72

בחודש דצמבר, שנה שעברה, ביצעו שוטר ופקחית עירייה פעולות אכיפה ברחוב סמילנסקי בנתניה. מכתב האישום עולה, כי במהלך פעילותם הבחינו השוטר והפקחית במונית שחנתה בצורה שהפריעה לתנועה, זאת בנוסף למכוניות אחרות. השוטר כרז לנהג המונית, תושב נתניה בן 48. לאחר מכן יצא השוטר מהרכב, פנה אל נהג המונית וביקש ממנו תעודה מזהה. נהג המונית סירב להזדהות ואמר לשוטר: "אתה רושם לי דו"ח בגלל שאני נהג מונית".

בהמשך החל השוטר למלא את פרטי המונית ופנה שוב לנאשם וביקש ממנו שיציג תעודה מזהה. בתגובה לחץ הנאשם על דוושת הגז בעוצמה ונמלט מהמקום. במהלך מנוסתו פגע עם המונית במתניו ובידו השמאלית של השוטר.

בכתב האישום נטען, כי "במהלך הימלטותו, נסע הנאשם בניגוד לכיוון התנועה וכן סיכן את חיי הולכי הרגל, אשר חצו באותה העת את מעבר החצייה". לנאשם יוחסו עבירות בגין תקיפת שוטר, הפרעה לשוטר במילוי תפקידו וכן מעשה פזיזות ורשלנות ברכב.

פרקליטו של הנאשם, עו"ד מירון רוזנטל, הגיע להסדר טיעון עם התביעה, על פיו יתוקן כתב האישום לעבירה בגין הפרעה לשוטר במילוי תפקידו. בנוסף יוטל על הנאשם מאסר על תנאי וכן 500 שקלים תרומה לעמותת אור ירוק.

שופטת בית משפט השלום בנתניה, איטה נחמן, קיבלה את הסדר הטיעון וגזרה על הנאשם שלושה חודשי מאסר, 500 שקלים תרומה לעמותת אור ירוק וכן התחייבות על סך 3000 שקלים שלא יעבור תוך שלושה שנים עבירה בגינה הורשע.

עו"ד מירון רוזנטל. צילום יחסי ציבור
מייצג עו"ד מירון רוזנטל. צילום יחסי ציבור

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן