מאות צפו בתערוכה בהשראת יצירותיו של חנוך לוין

0
342
הפעילות האמנותית התוססת בגלריות האמנים במדרחוב תל חי בנתניה בשיאה: 30 מחברי הגלריה יצרו, ציירו וכתבו שירים בהשראת מחזותיו של חנוך לוין.
תערוכה המשלבת ציור ושירה בהשראת חנוך לוין. צילום חיים וייג

הפעילות האמנותית התוססת בגלריות האמנים במדרחוב תל חי בנתניה בשיאה: 30 מחברי הגלריה יצרו, ציירו וכתבו שירים בהשראת מחזותיו של חנוך לוין.

הפעילות האמנותית התוססת  בגלריות האמנים במדרחוב תל חי  הגיעה בשבוע החולף לשיאה. מאות השתתפו בפתיחת תערוכה חדשה "בהשראת יצירתו של חנוך לוין". תערוכה ייחודית אותה אצרו, במשותף, חברי הגלריה: מזל קוטי, אריק שניידר ושושנה וויג.

 כ-30 מחברי הגלריה, אמנים ומשוררים, נרתמו למשימה. הם יצרו, ציירו וכתבו שירים בהשראת טקסטים ממחזותיו של המחזאי הענק הזה. עלוית פרוינד, ראש מינהלת מרכז העיר המפעילה את מתחם הגלריות, הרחיבה על ההכנות שקדמו לתערוכה. "כתיבתו של  חנוך לוין כל כך מוחשית ותיאוריו כל-כך ציוריים, שזה היה ממש מתבקש להפוך אותם ליצירה פלסטית. ואכן, הציירים והמשוררים עשו "מטעמים" מהטקסטים. כך נוצרה תערוכה איכותית ונפלאה, המשלבת ציורים ושירים בהשראת המחזאי".

 מזל קוטי מנהלת הגלריה הוסיפה, כי "הרעיון לקשר בין הציירים למשוררים חברי הגלריה, בהשראתו של יוצר ענק כמו חנוך לוין, היא ממש הגשמת חזון וחלום". ואילו המשוררת שוש וויג הוסיפה, כי "משהו קורה בנתניה. ציירים ומשוררים כתבו וציירו. התפתח שיח צבעוני סביב היצירות המפורסמות של היוצר, שלא תמיד היה ברור לנו מה הייתה כוונת המשורר".

התערוכה תוצג עד 30 ביולי. הגלריה פתוחה בימים: א', ב', ג', ה' – בין השעות 10:00-22:00. בנוסף, ביום ו' – 10:00-13:00

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן