לראשונה: יש עתיד תתמודד למועצת העיר נתניה

"היום, יותר מתמיד, קולו של המחנה הליברלי חייב להישמע ולהדהד במועצת העיר הקרובה", כך קובעים מועמדי יש עתיד בנתניה שמתחייבים להילחם למען עיר שווה, שוויונית, יוזמת וחדשנית. 

0
5053
חברי רשימת יש עתיד בנתניה. טובה דולב, ענבר חביב - כהן, רונית ריקלין, אדיר בנימינה וכן מיקי פישמן
לראשונה מתמודדים למועצת העיר נתניה. יש עתיד בנתניה. צילום יוגב עמרני

"היום, יותר מתמיד, קולו של המחנה הליברלי חייב להישמע ולהדהד במועצת העיר הקרובה", כך קובעים מועמדי יש עתיד בנתניה שמתחייבים להילחם למען עיר שווה, שוויונית, יוזמת וחדשנית. 

 תחת הכותרת "באנו לשנות", לראשונה בנתניה תתמודד "יש עתיד" בבחירות למועצת העיר נתניה.

"אנחנו חיים בתקופה גורלית וחשובה לעתיד המדינה וגם לעתידה של העיר. היום, יותר מתמיד, אנחנו צריכות וצריכים לבנות פה עתיד. עתיד שיבטיח, כי הערכים והיסודות המרכיבים את החיים שלנו, יתחילו להתקיים מחדש. בעיקר כאן, בנתניה!", קובעים חברי הנבחרת.

בהודעה בשם הסיעה החדשה הם קובעים, כי "עצוב לומר. כולנו התרגלנו למציאות בה הקול של הרוב הדומם לא נשמע במועצת העיר. רוב דומם שכמעט ולא זוכה לייצוג אמיתי ושוויוני. התרגלנו להרכין את הראש. התרגלנו לשלם יותר ולקבל פחות. כן, היום יותר מתמיד קולו של המחנה הליברלי חייב להישמע. חייב להישמע ולהדהד במועצת העיר הקרובה!".

השבוע, כאמור, במקביל להכרזה הדרמטית של תנועת יש עתיד שגרפה בבחירות הארציות עשרות אלפי קולות בנתניה, נחשפו שמות חמשת מועמדיה. בחמישייה הראשונה שלוש נשים ושני גברים. המשותף לכולם זו האידיאולוגיה הליברלית, יכולת עשייה מוכחת ומומחיות בהובלת תהליכים.

ברשימת יש עתיד למועצת העיר פנים חדשות, מוכרות ומפתיעות. הגברת הראשונה של החינוך בנתניה טובה דולב. לצדה, הלוחמת החברתית ענבר חביב – כהן וכן רונית ריקלין. ריקלין, מבכירות המערכת הבנקאית הישראלית, היא מומחית לפיתוח וניהול תהליכים עסקיים בקהילה.

עוד בחמישייה הפותחת: מיקי פישמן שלו מומחיות בקשרי ממשל והתאמתם לצרכים מוניציפליים, וכן סגן ראש העירייה, עו"ד אדיר בנימיני, שבמשך שנים הוביל בנתניה את תנועת "שינוי" המיתולוגית. בנימיני הוביל שורה ארוכה של מאבקים למען הציבור הליברלי. כמו כן, היה שותף לשורה של מהפכות ורפורמות שהשפיעו על כל תחומי החיים.

"בדיוק כפי שאנו מובילים בכל מוצ"ש את המחאות בעיר, אנו נילחם למען עיר שווה, שוויונית. עיר יוזמת וחדשנית. עיר עם עתיד לכולם!", סיכמו חברי הנבחרת.