לראשונה העונה: מכבי נתניה הפסידה 2:1 לאחי נצרת

0
124
שון ויסמן - מכבי נתניה
שון ויסמן, מכבי נתניה. צילום ניר אנשר - נתניה און ליין

במסגרת המחזור ה27 של הליגה הלאומית נכנעה מכבי נתניה לראשונה העונה לאחי נצרת ופספסה את ההזדמנות לחזור לראש טבלת הליגה על חשבונה של עכו. חניכיו של סלובודאן דראפיץ' הגיעו לאצטדיון של אחי נצרת בעילוט למשחק חוץ לא פשוט בעיקר בשל מצבו העגום של הדשא במגרש אך גם בשל העובדה שאיבדו ביום שישי האחרון את המקום הראשון בטבלה להפועל עכו, נתון שסביר להניח השפיע על השחקנים במודע או שלא.
נתניה שלטה לאורך כל המשחק על הנעשה בו אבל מי שעלתה ראשונה על לוח התוצאות הייתה דווקא הקבוצה המארחת לאחר שיאיא פטי הגיע לכדור קרן ובעט מקרוב לרשת הצהובה. לקח קצת זמן אבל נתניה הצליחה למצוא את השוויון בדקה 53 אז הרמה מצוינת של דידיה קוגבניה מצאה את ראשו של שון וייסמן שקבע 1:1.
נראה היה שהצהובים חזרו למשחק אך תשע דקות בלבד אחרי שערו של וייסמן הירוקים שוב עלו על לוח התוצאות ובדקה 62 עלאא בכר היה זה שהעלה את המארחים ליתרון וקבע את תוצאת המשחק.
היהלומים המקומיים מזה תקופה לא במיטבם ואף רשמו ניצחון אחד בלבד בשבעת המשחקים האחרונים, נתון שלא מסתדר עם יכולת הלחימה אליה הורגלנו מהשחקנים בצהוב שחור שחייבים להתעשת בטרם יהיה מאוחר מידי. שכן המרחק בינם לבין המקום השלישי הצטמצם ל4 נקודות בלבד.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן