"נערת הליווי שודדת את עיזבון אבי"

0
154

"נערת הליווי שודדת את עיזבון אבי" – כך טוען בנו של גבר אמיד, אשר הלך לעולמו והוריש דירת יוקרה לצעירה עמה היה בקשר; בית המשפט לענייני משפחה יאלץ להכריע

הצעירה והגבר המבוגר הכירו זו את זה דרך מודעה בעיתון, וניהלו, לטענתה, קשר רומנטי במשך כמה שנים. לדברי פרקליטתה, עו"ד עינבר לב, נהגו השניים להתראות מדי יום וללון אחד אצל השנייה.

במהלך הקשר בניהם הציע לה, לטענתה הגבר, להעניק לה אחרי מותו את אחת מדירותיו היוקרתיות במרכז הארץ. לשם כך הוא ערך שתי צוואות ואף רשם לטובתה הערת אזהרה בטאבו. "הגבר עשה זאת מיוזמתו, בהיותו אדם אמיד" הדגישה עו"ד לב.
עוד נודע מהצעירה, כי בעקבות הקשר בינה לבין הגבר נותק הקשר עם בניו והוא אף לא הוזמן לאירועים משפחתיים. הצעירה היתה האדם היחיד איתו היו לה יחסים קרובים. הצעירה טענה, כי ביום בהיר אחד הודיע לה בן זוגה, כי עליהם לסיים את הקשר. לטענתה אמר לה, כי בנו איים עליו להפסיק את הקשר אחרת יפגע בו. בהמשך קיבלה הצעירה איומים אנונימיים בטלפון, כך לדבריה. באחת הפעמים, טענה עו"ד לב, איים המתקשר לפגוע פיזית בצעירה אם לא תבטל את הערת האזהרה הרשומה לטובתה בטאבו.

מספר חודשים לאחר מכן, צלצל לצעירה הגבר וסיפר לה, כי חלה. לטענת הצעירה הוא סירב להצעתה לטפל בו, או אפילו לשמור עמו על קשר – בטענה, כי הוא מפחד מבנו.

זמן מה לאחר מכן קיבלה הצעירה הודעה על מותו של הגבר ועל כך שקיימת צוואה שלישית, בה שמה לא מופיע, זאת, לטענתה, בניגוד לשתי הצוואות הקודמות. בצוואה השלישית יורשיו היחידים הם בניו.

הצעירה פנתה אל עו"ד לב, אשר הגישה בשמה התנגדות לצוואה לרשם לענייני ירושה. בהתנגדות ביקשה להורות על ביטול הצוואה השלישית. לטענתה, הצוואה השלישית נכתבה תחת השפעה בלתי הוגנת על הגבר מצד בנו, בעת שהגבר לא היה כשיר ועצמאי בהחלטותיו. "הוראת צוואה שנעשתה מחמת אונס, איום, השפעה בלתי הוגנת, תחבולה או תרמית – בטלה" מסרה עו"ד לב לנתניה און ליין – ksn.

עוד טענה עו"ד לב, כי לא יהיה זה מופרך להניח, כי הבו ניצל את מצבו הרפואי של אביו כדי להפעיל עליו כוח לצורך כתיבת הצוואהנ. למרות מצבו הרפואי נמנע הבו מלהביא מומחה שיבדוק אותו טרם החתימה על הצוואה, וזאת, כפי הנראה, משום שידע שתוצאות בדיקה זו לא יועילו לו, בלשון המעטה".

הבן מצידו טען, כי אין לקבל את התנגדות הצעירה. לדבריו מדובר בנערת ליווי שקיבלה כספים רבים מאביו עבור שירותיה. עוד טען הבן, כי הצעירה הפעילה על אביו השפעה בלתי הוגנת, במטרה שיוריש לה נתח גדול מנכסיו הרבים.

עו"ד לב שללה את טענות הבן ומסרה, כי "היחסים בניהם התבססו על אהבה אמיתית והדדית ונמשכו לאורך שנים – כידועים בציבור לכל דבר. הבקשה נדונה בימים אלה בבית המשפט לענייני משפחה.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן