לראשונה בהיכל התרבות: מנוי פתוח

0
85

היכל התרבות בנתניה יוצא בימים אלה בקמפיין "מנוי פתוח", שמטרתו לתת לציבור שוחרי התרבות אפשרות ליהנות ממגוון הז'אנרים הקיים בהיצע האמנותי של ההיכל. במקביל, הקמפיין החדש נועד לעודד את קהל המנויים והציבור הרחב לצרוך מספר ז'אנרים ולא להיות "כבול" לענף תרבות אחד.

כך למשל, הרוכש "מנוי פתוח" יוכל לצפות במסגרת מנוי זה בהצגת תיאטרון, בהמשך ליהנות מאחד מערבי סדרת הזמר שיש בהיכל, להיחשף לאחת מסדרות התרבות המוצלחות בארץ – "הערים המרתקות בעולם", ליהנות מקונצרט קלאסי וגם מהצגה באידיש.  לצורך השוואה, עד כה, מי שרכש מנויים להיכל התרבות, יכול היה לרכוש מנוי לז'אנר אחד בלבד – לסדרת הצגות תאטרון או לסדרת ערבי זמר

"כידוע, עונת המנויים לשנים 2014/2015 נפתחה בימים אלה", הסביר לנתניה און ליין – ksn ממלא מקום מנכ"ל היכל התרבות, בני אפרים/ "החלטנו על 'מנוי פתוח' משתי סיבות עיקריות: אחת, לאפשר לציבור המנויים ולציבור בכלל לצרוך תרבות איכותית ללא הגבלה לז'אנר מסוים. שנייה: לחשוף את קהל המנויים והציבור הרחב בפני ז'אנרים אליהם הם לא נחשפו עד היום. אם זה יקרה, עולם התרבות ירוויח קהל".

במסגרת "מנוי פתוח" יוכלו המנויים ליהנות מההיצע של עונת המנויים הנוכחית: כבר בקרוב יוכלו המנויים לצפות בהצגה "החייל האמיץ שוויק" מאת תיאטרון הבימה, בכיכובם של אבי קושניר, נתי רביץ, ועוד, כמו גם מההצגה "עת דודים" בכיכובה של ליא קניג , "הדיבוק" של תיאטרון גשר, "רק אתמול נולדה" מאת תאטרון באר שבע והצגות בחירה בהן "המקרה המוזר של הכלב" ו"אמא קוראז'".

בתחום הזמר, ועל האהבה של תושבי נתניה והסביבה לזמר העברי נכתב רבות, יוכלו המנויים לקחת חלק במופעי זמר אטרקטיביים במיוחד שיתקיימו בהיכל התרבות. כך, למשל, במהלך העונה יתקיים המופע "עוף גוזל" – מחווה לזמר וליוצר המנוח אריק איינשטיין. ערב מחווה נוסף במהלך העונה יתקיים לשיריה של היוצרת הגדולה בזמר העברי, נעמי שמר, בציון 10 שנים לפטירתה. במסגרת העונה יתקיימו עוד מספר ערבי זמר אטרקטיביים שכבר מושכים עניין רב, ביניהם המופע "זאת מרחוב פנורמה" – ערב שנסונים עם השירים האהובים, ובין היתר "נטלי", "העולם בוורוד", שירי אנריקו מסיאס, ז'אק ברל, שרל אזנאבור ועוד.

אחת האטרקציות בעונות המנויים האחרונות היתה ללא ספק סדרת "הערים המרתקות בעולם", שהפכה ל"להיט" בקרב המנויים. בכל מפגש בעונה מתקיים מסע שכולל דברי פתיחה מכוונים יחד עם חגיגה מוסיקלית בעקבות עיר בעולם. את העונה יפתח המופע "בין אקפולקו לקנקון- ויוה מקסיקו" –שירת העם המכסיקנית, בהשתתפות להקת "טריו אנדיו" ולהקת רקדנים ונגנים מישראל, מקסיקו, פרגוואי וארגנטינה.

עונת המנויים כוללת גם שבעה מפגשי מוסיקה קלאסית של תזמורת נתניה הקאמרית הקיבוצית, סדרת הצגות יידיש – ביניהן המחזמר הסאטירי "רביזור" בכיכובו של מייק בורשטיין – קונצרטים של התזמורת האנדלוסית החדשה אשקלון, עם הופעות אורח של אמיל זריהן, ריימונד אבוקסיס, מייק קרוצ'י, טריפונס ועוד.

יש לציין כי "מנוי פתוח" כולל 6 הצגות, מופעים או קונצרטים לפי בחירת המנוי, במחיר מוזל משמעותית, מתוך רצון לחשוף את קהל שוחרי התרבות להיצע הנרחב.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן