לקראת הלימודים – מוקד פניות להורים

0
108
שר החינוך, נפתלי בנט, מנכ"ל משרד החינוך, שמואל אבואב ומנהלת מחוז תל אביב, חיה שיטאי בכנס מנהלי בתי הספר. צילום באדיבות משרד החינוך

לרגל פתיחת שנת הלימודים הקרובה יפתח משרד החינוך מוקד מיוחד לשאלות ותשובות בעבור ציבור ההורים והתלמידים. המוקד יחל לפעול החל ממחר, יום שני ועד ליום חמישי (ה- 31.8.17). המוקד יפעל בין השעות 08:00-18:00. מספר המוקד: 1800-25-00-25

ממשרד החינוך נמסר, כי המוקד ייתן מענה לשאלות בנושאים הקשורים לפתיחת שנת הלימודים, ובכלל זה לרפורמות אשר מוביל משרד החינוך – מי זכאי ובאילו יישובים הן פועלות.

ביום חמישי הקרוב יפתח חדר מצב בהנהלת מחוז תל אביב שבמשרד החינוך שירכז את כל הפעילות החינוכית השוטפת לקראת פתיחת שנת הלימודים.
בנוסף, מעמיד המשרד לרשות ההורים והתלמידים שאלות ותשובות באתר משרד החינוך. השאלות מתייחסות, בין היתר, ל"גמילה מחיתולים", "סייעת שניה", "הרכב התלמידים בכיתה", "תלבושת אחידה" "שעת אפס" ומשקל ילקוט.

בתוך כך השתתפו מנהלי בתי הספר ממחוז תל אביב ובהם מנהלי בתי ספר מנתניה ומישובי הסביבה, בכנס פתיחת שנת הלימודים במעמד שר החינוך נפתלי בנט, מנכ"ל משרד החינוך, שמואל אבואב ומנהלת מחוז תל אביב, חיה שיטאי.

במהלך דבריו דיבר שר החינוך על אתגרי מערכת החינוך, על דילמות בחינוך, על העולם שמשתנה ועל ההשלכות שמגיעות בסוף לכל כתה, לכל מורה ולכל תלמיד: "מאחורי כל דלת של כתה עומד או עומדת מורה שמתעוררים בכל יום לאתר הגדול ביותר מבין כל המקצועות שקיימים. הם יעשו הכל כדי להצית סקרנות בעיני הילדים ולהגן עליהם".

השר בנט סקר בפני מנהלי בתי הספר את פעולות משרד החינוך בשנתיים האחרונות כדי לאפשר את שינוי סביבת הלמידה של הילדים – הורדת מספר התלמידים בכתות א'-ג', הוספת 5,112 סייעות בכל רחבי הארץ לגני הילדים העמוסים, מהפכת לימודי המתמטיקה שהצליחה באחת להזניק את מספר הלומדים לרמה של 5 יחידות לימוד ועוד.

עוד גילה שר החינוך כי השנה ינתן דגש מיוחד על יזמות ופיתוח יוזמות אישיות בקרב התלמידים וכן ינתן דגש על לימודי האנגלית הדבורה.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן